Pust.

Hejhopp.

Idag, vaknade jag vid halv 9 tiden.. riktigt trött.
Duschade & fixade mig, sen åkte jag in till min optiker och gjorde en synundersökning.
Gick väl helt okej, har fått sämre syn på mitt högra öga vilket är ångest, menmen.

Därefter åkte jag hem igen, sen snabbt in ti stan igen och träffa johanna :)
Stack till mobilia där det blev fika och sådär, och en jäääkla massa snack.
Är jätteglad att jag har dig och att du förstår.. betyder otroligt mycket!

Sedan, kom även mamma till mobilia så blev det lite shoppshopp.
Kollade på trådlöst bredband osv, sen handla jag nya fotbollskor! :D
Som jag dessutom inveg på träningen ikväll, sjukt härliga!

Har tänkt och tänkt en jäkla massa idag.
Jag har sagt att jag är ledsen och jag har bett om ursäkt många gånger nu..
Men du verkar skita mer eller mindre i vilket.
Vi hade en underbar tid tillsammans, många minnen och sådär.
Men att du, säger de saker du sagt till mig..senast i lördags är bara sjukt.
Hur kan man ljuga sig igenom ett helt förhållande? & ännu värre nu?
Har allt varit falsk från din sida från första början? Har allt varit ett spel för dig?
Trodde inte du skulle smälta allt och finna en ny kärlek såhär snabbt..
Men, jag har lärt mig att aldrig sluta förvånas.. tycker bara allt är stört, riktigt stört!
Oavsett vad, så betyder du fortf mycket.. och det kommer du alltid att göra.
hishibishi.

Men iaf, ikväll har jag tränat fotboll.. Pust.
Men det är klart, skönt att få av sig all frustration man känner :)

& nu sitter jag här, har precis duschat & käkat lite.. ska nörda lite nu sen bingen.

Under valborg, har de varit myycket snack om vad som ska göras..
& nu har jag&caroline kommit underfund med var vi ska befinna oss! ;) grr..

menmen, dags för one tree till! sussa sött.

/ Lillanilla.                     you're not worth it anymore '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback