Onsdagkväll.

Hellu.

Onsdagkväll och jag är precis hemkommen :)

Vid halv 9 tiden kom johanna hit och hämtade mig, sen körde vi ner till bo01.
Kollade runt lite, nappa inget.. ;) haha, så vi körde och hämta jennifer istället.

Lämna sedan av henne i svedala hos strinnö, därefter körde vi hem till ralle.
Chillade och snackade lite skit, sen körde vi hem vid 11 tiden.

& nu sitter jag här och ugglar isönder.. ska strax hoppa i säng.

Annars har jag ingenting roligt och berätta.. :( 
Förutom att jag&johanna har gått in i en tävling med ralle.. haha.

Att på söndag, när vi ska ha grillkväll så ska vi se vem som kan dricka mest.. i ralles takt.
Haha, lär ju dö på kuppen.. men visst, en utmaning är alltid roande! ;)

menmen, nu är det dags för sängen somsagt.. sov så gott.

/ Lillanilla.               det tär isönder på en...


Min framtida älskling!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback