Fotografering.

Hejhopp.

Idag, vaknade jag vid 10 tiden.. ellerja, vaknade många ggr för dennis ringde. :(
Men jag vaknade och gick upp sista gången han ringde, vid 10 tiden.

Låg och drog mig tills typ halv 11, sen kom jag på att jag skulle ta bussen 50 min senare.
Så det fick blev snabba ryck in i duschen, packa och fixa mig och sen vidare.

Åkte upp till stan, mötte jennifer&johanna sen gick vi lite rundor inne på hansa. :)
Strax därefter åkte jag&johanna vidare ut till bo01 där vi skulle bli fotade.

& fotograferingen gick skitbra. :) Vid 3 eller något, var vi klara så då åkte vi hemåt.

När jag kom hem, fixade jag lite maud och såg tv sen chillade jag bara.. fram tills typ 6.
Tog sedan tag i mig själv och bytade om osv inför träningen.

Träningen ikväll har ändå jobbig.. mina ben dödar just nu :( hej träningsvärk imorgon?
Sen match på söndag.. är ändå pepp, menja. ^^

& nu sitter jag här, har precis kollat klart på Sex and the city, the movie.
Oh vad bra den är.. älskar den, bästa filmen någonsin :D hihi.

Imorgon, blir det chill igenom hela dagen.. ska ta mig en enoorm sovmorgon :D

menmen, sov så gott allihop.

/ Lillanilla.                             I can't fight this feeling anymore..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback