Fika på stan.

Hejsan.

Idag, vaknade jag vid 9 tiden.
Har sovit som en gris inatt, dvs inte bra.. så man var inte pigg kl 9.

Blev duschen och sådär, sen åkte jag in till stan och träffa caroline vid 12 tiden.
Gick sedan och fikade och snackade skit.. helt underbart!
3 års vänskap, och mer ska det bli gumman.. jag älskar dig! ♥

Vid 2, åkte jag hem igen.. och då gjorde jag speciellt alls.
Kom hem och såg att jag fått mina skattepapper iaf, vilken lättnad. :D
Har hela tiden varit säker på att jag skulle få betala tillbax, men icke! ;)

.. För jag menar, vem älskar inte att få pengar som man inte räknat med!? :D

Resten av dagen och kvällen har jag bara varit hemma, sjukt uttråkad.
Var inne hos syrran en stund också, prata lite och byggde platta med linus.. haha.

& nu sitter jag här.. har precis kollat på en av sveriges bästa disneyfilmer; Robin Hood.
Haha och ja, folk kanske ansér att jag är nördig.. men jag ääälskar disney! :)

Ska faktiskt strax hoppa i säng, somsagt.. sov inte bra inatt så man är ganska trött nu.

Imorgon då, ska in och fotas på turning torso med johanna.
Klart man ställer upp för sina babes! :)
Sen imorgonkväll blir det fotbollsträning.. pepp!

menmen.. sängen var det som gällde, ja.. sweet dreams!

/ Lillanilla.                     1;a april är ju mest överaskattat.


En gammal bild på mig och caroline.. du är bäst gumman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback