Cirkusen har slutat turnera....

Tja.

Idag, vaknade jag utav ett sms från dennis.
Sen har dagen bara rullat på och innehållt just det.

Förlåt, jag vet att jag har sårat dig.. men du har lyckats du också.
Så du kan va nöjd.. du sa att du inte ville såra mig, hur trodde du jag skulle reagera?!

Skulle iväg till dennis innan i eftermiddags och hämta mina saker..
Åkte dit, men vände lika fort igen.. trodde man skötte såna saker ensamma.
But, I guess not..

Ikväll, har jag bara varit hemma.. var tänkt en tur till lödde, men orken fanns inte där.
Så jag har bara tillbringat kvällen med mamma&pappa.

Veckan är ganska full redan.
Tisdag; Stan, fixa trådlöst bredband och lite sånt.. sen träning.
Onsdag; Fika med jennifer, min bästa vän.. sen lödde :)
Torsdag; VAAALBORG, fucking love it!

Kan inte sluta tänka på allt bara.. alla lögner, alla svek.. hur kunde du?
Jag behandla dig illa i lördags, ja. Men hur länge har du ljugit? Veckor, månader?
Vill inte tänka på det, men tankarna finns alltid inom mig.. Du finns alltid inom mig.

En positiv sak hände trots allt ikväll, en gammal nära killkompis tog kontakt..
& om jag blev glad? Ni kan tro det!

Nu, ska jag krypa ner under täcket iallafall.. sov så gott folket.

/ Lillanilla.                     Cirkusen har slutat turnera......

 Dagens outfit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback