6 dagar sen sist..

Hejsan.

6 dagar sen jag skrev sist, hemskt.. jag vet!

Men iallafall, jag tänkte uppdatera er om vad som har hänt.. så håll i er! ;)

I fredags, stack jag hem till johanna och schtekte i hennes trädgård och så.
Solade, såg film, bakade kladdis och bara chillade typ, äälskar detta vädret! :D

Vid halv 4 stack jag hem, duschade & fixade mig iordning typ.
Sen vid 7 tiden kom jennifer hit, så blev det lite mer fix och sådär.

Halv 10 tog jag, jennifer & johanna tåget till svedala och sen gick vi hem till ralle.
Där han, dennis och strinnö redan befann sig. :)

Sen tillbringa vi hela fredagskvällen där hemma med dem, riktigt trevligt faktiskt :)
Redan vid halv 1 eller något, började det gå utför för både dennis&strinnö.. haha!
Vissa däckar på toalettgolv till höger och vänster.. helt sjukt :D

jag&jennifer fick dra hem dom iallafall.. gick ju bra..? eller nått.. haha.
dennis skulle även rama mig på hans cykel.. när han knappt själv kunde gå? jo menvisst! ^^

Landa hemma hos dennis, sen fick jag se till så han kom i säng osv. :)
Sen däcka vi, och vaknade redan klockan 8 dagen efter.. baksmällan var inte liten.

Stack sedan ner och köpte bullar och sen vidare hem till dennis mor.
Där delar av dennis familj befann sig, så åt vi frulle tillsammans med dem :)

Vid halv 10 eller något gick jag&dennis hem till honom igen.. la oss i soffan och såg film.
Riktigt skönt.. för vi mådde inte bra någon av oss. haha! :D

Vid 1 tiden eller något, kom mamma&pappa och hämtade mig.. sen hämta vi även johanna.
Körde sedan hem och la mig i trädgården med ett terapitalk via telefon med caroline. :)

Efter 2 timmar i solen gick jag in och tog mig en välbehövlig powernap.. guld värd! :)
Vaknade upp vid halv 5, skulle iväg på påskmiddag med släkten men jag hoppade den.

Vaknade istället upp vid 7 tiden, duschade & fixade mig sen kom johanna och hämta mig :)
Och därefter körde vi vidare till svedala och hem till dennis där jennifer, strinnö och ralle befann sig.

Sedan tillbringa vi kvällen hos dennis, några drack och några inte. själv körde jag på vatten!
helt sjukt, men skönt var det.. att se dom andra toppade ;) grr!

Ännu en kväll då jag fick se till så dennis kom ordentligt i säng.. full som tusan var han! :P
Jag menar, klarar man inte av spriten så varför dricker man den? hm.. ;) hahah, nej skoja.

i söndags, vaknade vi vid 9 eller något.. lagom döda typ. :D haha.
Gick upp, sen körde vi ner till ICA och handlade frulle, maud och lite sådant.

Sen hem till dennis igen, skulle precis ta och fixa frulle när strinnö ringer och frågar om vi ska med honom, jennifer och ralle och äta bakismat på donken.. vilket vi inte var svåra för :D haha.

DOCK, så åt jag ingenting. utan jag såg framemot mina bullar hos dennis som jag senare åt istället :D

Sen fixade vi och dona i hans lägenhet resten av dagen typ.. finfint.
Lagade maud, spelade spel, såg film osv :) en riktig söndag så att säga :) hihi.

Vid 11 droppa även en full rasmus och en nykter johanna förbi och sa hej. :D
Haha, var även vääldigt nära att ralle börja kalva inne på dennis toa... JAG DOG! :D

& i måndags, vaknade vi vid halv 10 tiden.. dennis gick ner och handla bullar åt oss.
Samtidigt som jag förberedde frukosten sålänge :) sen åt vi och fixade lite.

Vid 12 tiden kom dennis mor och hennes karl och hämtade oss sen körde vi ut till torup.
Där gick jag och dennis mor 2 km medans karlarna sprang 3. :) Riktigt skönt.

Sen gick vi alla 4 in på gymmet och tränade i nästan två timmar.
Måste jag säga att min kropp var döende när jag vakna igårmorse? :P haha.

Efter vi tränat klart, körde vi hemåt igen.
Blev lite chill och lite xboxspelade sen hoppa jag in i duschen och fixade mig osv.

Vid halv 5 körde vi vidare hem till mig för att äta lite påskmiddag med min familj. :)
Hela kvällen var faktikt jättetrevlig.. god mat och fint sällskap.

När sällskapet hade begett sig så spelade jag, dennis, mamma och pappa lite spel. :)
Poker och lite sådant.. riktigt trevligt faktiskt.

Sen däcka vi vid 11 tiden eller något.

& igår (tisdag.) vaknade jag somsagt upp med smääärta i min kropp. (träningsvärk)
Haha, märks ju att dennis verkligen pumpa isönder mina muskler :P menja!

Fixade lite frulle osv, sen tog jag de bara lugnt resten av dagen.
Kände att med smärtan jag hade i min kropp skulle jag inte träna fotboll.

Så vid halv 8 tog jag&johanna tåget till svedala. sen följde jag henne till ralle och sa hej.
Sen gick jag vidare hem till dennis, snackade lite och sådär. :)

Sen däcka vi vid 10 tiden.. helt slut i kroppen somsagt, haha!

& idag, vaknade jag vid 10 tiden.. fortf helt ont i min kropp, haha!
Ska aaaldrig träna med dennis igen.. (lär jag göra ändå, menja. :D haha.)

Fixade mig osv, sen tog jag tåget in till stan och träffa caroline. ♥
Vi gick sedan ner till lillatorg och tog en fika inne på Pronto.. sjukt gott!

Sedan tillbringa vi 2 timmar i stan, träffade b.la sofia en runda också :) läängesen nu.

Vid halv 3 tog vi tåget hem.. jag åkte hem och caroline åkte vidare till hennes man :)

Sen under dagen har jag inte gjort så mycket faktiskt.. bara tagit det lugnt.

& ikväll, körde jag&johanna ut til torup där vi gick 3 km i skogen.
Riktigt skönt faktiskt.. skönt att röra på sig så pass mycket nu :D iih.

annars då.. jag sitter just nu här och dör av trötthet.. borde sova, men va tvugen att uppdatera. :)
Så nu är deeet gjort, äntligen liksom.

Imorgon, har jag inga planer förutom fotbollsträning på kvällen.. ska bli naajs.
Har ju seriepremiär på lördag.. sjukt pepp! :D

Helgen är redan bokad också.. full rulle liksom! Men varför inte!? :)

& sen måste jag påpeka..mina tjejer, vad vore jag utan er? NI ÄR BÄÄÄÄST! ♥

Somsagt, jag är enormt trött just nu och min säng lockar vääldigt mycket.

Ha det gött !

/ Lillanilla.                   This time, I know it's for real


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback