Tisdag.

Tjaallåå!

Idag vaknade jag vid 12 tiden, naajs!

Sen fixade jag lite frulle och så åt mig.
Duschade och fixade mig sen stack jag iväg på jobb.

Och slutade klockan 9, rätt skönt det med :)

Sen ikväll har jag bara tagit det lugnt och checkat film med syrran..
Sjuk film, riktigt sjuk.

Och nu sitter jag här och tråååkar isönder.
Ska snart hoppa i säng känner jag.

Imorgon blir det hockey.. träningsmatch, mif - hv!
Intressant.. :) Först blir de lite mys på möllan med caroline, peter och manfred! :)

menmen, nu ska jag kila iaf.. ha det gööött!

/ Lillanilla.              oj vad kort inlägg det blev idag...


Kommentarer
Postat av: ahmed FRIDH

POOOHHHH kom till nydala imorgon HHYYHY

2008-09-10 @ 18:26:34
Postat av: Pernilla

hahaha, ditt svin! var de du sist med?! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback