Stockholm 08.

Hejsan.

Sådär, nu är jag hemma igen.. och jag har enormt mycket att berätta. :D
Ska försöka ta allt från början..

Pappa körde mig somsagt in till Centralen där jag mötte upp Jennifer i Fredags.
Sen gick vi och handlade frulle och lite annat gott till tåget.

Sedan kom även Erik inom Centralen innan han skulle till skolan för att säga hejdå.
Väldigt sött!

Hoppade sedan på tåget och sa hejdå till min syster Malin som även var där..
just för att säga hejdå till mig.. även det var väldigt sött :)

Tåget påvägen upp var galet.. det blev kort kortspel, lite sömn och sådär.
Fick dock sitta baklänges hela vägen.. och ni som känner mig vet att jag mår illa på typ 2 sek då.. =/

Men det fick helt enkelt gå!

Var framme i Stockholm vid 1.. och då var vi laddade! :D
Det var sagt att det skulle ta oss 5 minuter från Centralen till vårt hotell.. och det var ju chill tänkte vi..

Men shii fick vi!
Frågade efter vägen av en tant.. som visade oss en HELT fel väg.. :S
Det tog alltså inga 5 minuter för oss.. utan 60!! Helt sinnes!

Men iaf, väl framme vid hotellet så fick vi helt plötsligt inte checka in..
Försen 1 timme senare.. Så vi stack inom en galleria 2 minuter ifrån vårt hotell.

Går där inne i lugn och ro och sen helt plötsligt så släks allt ner.. vi ba; WHAT?!
Gick ut därifrån iallafall.. och vidare hem till hotellet.. och då visade det sig att hela stockholm var nere!!

Helt kaos.. visste fan inte vad vi skulle göra.. ingenting i stockholm verkade fungera.
Så efter 1 timme fick dom igång skitet. Då fick vi äntligen checkat in också.

Så vi stack upp till vårt rum och packade upp osv, sen ner på stan igen.
Handlade lite inför kvällen och så då.

Sen begav vi oss vidare till hotellet och tog det allmänt lugnt fram tills vi började fixa oss.
Sen hade vi våran egna lilla förfest på rummet.. som slutade i galenskap! :D

Dimman sprang ifatt oss fortare än vad vi hade trott.. hahah, men fyfan vad kul vi hade! :D

Stack ut vid 9 tiden.. kollade runt i stan och sådär, lagom runda om fötterna och nöjda ^^
Gick runt där i 3 timmar eller nått.. utan att hitta någon pub eller nått.. haha, inte för vi behövde mer dricka..
Men iaf, :D

Dagen efter, ( i lördags. ) vaknade vi vid 9 tiden.. då kände jag efter baksmällan.. faktiskt.
Dock inte så mycket som jag trodde att jag skulle göra.. menmen :D

Vi gick ner och åt en stor och god frukostbuffé på hotellet.. sen gick vi upp igen och fixade oss.
Efter det stack vi ner på stan.. och in i city.

Där blev det ännu mer shopping på gågatorna osv :)
Sen begav vi oss in på NK där det blev lunch! Hur mysigt som helst!
Man kan bara älska Stockholm! :)

Sen vid 2 tiden mötte vi även upp thomsen :D
Som dessutom nu bor i Stockholm.

Blev ännu mer shopping då och lite planer inför kvällen.. :)
Sen vid halv 5 begav vi oss hemåt och tog en siesta.. sånt behövs!

Och vid 8 tiden åkte vi upp mot stan och mötte thomsen :)
Sen åkte vi vidare och träffade några killkompisar i hennes klass.
Mycket trevliga typer. :)

Sen tillbringade vi våran kväll tillsammans med dom på någon slags pub..
Där hade vi det otroligt mysigt.. och väääldigt roligt :D Verkligen!

Dagen efter, ( i söndags. ) vaknade vi upp vid 9 tiden.. packade och lite sådär.
Sen gick vi ner och åt frukost och så.. sjukt gott! Är verkligen jättenöjd med hela hotellet. :)

Sen packade vi resten av våra saker och fixade oss, och checkade ut.
Efter det åkte vi in mot centralen och lämnade våra väskor och begav oss vidare för att shoppa! ^^

Sedan begav vi oss vidare mot Gamla Stan.. ooh, älskar att gå där!
Så sjukt mysigt vartenda gång.. :)

Gick även inom slottet, såklart.. det är ju ett måste när man är i stockholm! :)
Även det var roligt.. alltid lika spännande.. och ja, jag vet att jag låter som en nörd.. menmen! :D

Sen stack vi tillbaka mot stan igen och så.
Sedan stack vi även inom Sture ett tag.. häpnandsväckande, verkligen.. haha! :P
Menmen, kul var det! :)

Vid 5 begav vi oss tillbaka till centralen och käkade, sen tog vi tåget hem vid 6.. :( BLÄÄ!
Jag kände verkligen att jag inte ville hem igen och tillbaka till " verkligheten " :( iish!

Tågresan hem var en av dom roigaste jag någonsin varit med om.. så var även denna helg!
Fyfan vad jag har skrattat.. har skrattat så mycket att jag börjat gråta. :D
Och det är tack vare min Jennifer.. du är så jääävla bäst!! Jag älskar dig gumman! ♥

När vi kom in i Malmö vid halv 12 så kom mamma&pappa och hämtade mig :)
Hade faktiskt saknat dem slog det mig.. hihi!

Sen åkte vi hem.. och sen satt jag och snacka med dom ett tag när jag kom hem..
Visade dom bilderna osv, :D

Sen nörda jag lite vid datorn och efter det däcka jag :D

& idag, har jag nördat vid datorn och städat och packat upp lite.
Sen vid 4 började jag jobba.. och slutade 9. :)

Ska även jobba imorgon.. najsnajs!

Har även hänt lite saker under dagen som jag inte känner för att ta nu..
En bit föll ur mig, det måste jag faktiskt medge.. och det känns jobbigt.
Får väl hoppas det löser sig på bästa sätt iaf. :) du är trots allt sötast i världen!

Men nu måste jag verkligen hoppa i säng om jag ska komma upp imorgonbitti.

Bilderna från Stockholm kommer även här nere.. räkna med det ;)

/ Lillanilla.                 borta bra, men hemma bäst..

   
   
   
   

Somsagt, tack för en helt underbar helg gumman..
Du är så jävla bäst och så jävla bra!
Fyfan vad jag är glad att jag har dig.
Längtar bara tills nästa år, nästa helgalna resa..
Jag älskar dig big time honey! Jenni & Nilla, det är så det ska va'

Kommentarer
Postat av: nobody

ofta

2008-09-09 @ 11:43:10
Postat av: jennifer'

haha sjuk helg, men som sagt helt jävla underbar :)

sjukt kul hade vi åh gud.. ;)

älskar dig gumman <3

2008-09-15 @ 09:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback