Sista Hemmamatchen..

Heej.

Inatt har jag sovit så sjukt skönt alltså.. min rygg gör inte längre ont! :D Wiho!

Vaknade iaf kl 9, hoppade in i duschen och så.
Och nu e jag precis klar :) Ska bara springa ner och ta nått o äta innan jag beger mig.

Ska in och hämta min jacka nu, wiho! :D
Och luncha med Nina såklart. ♥

Sen blir det även match ikväll.. Vår Sista Hemmamatch.
Men, pepp på det tjejer!!

På tal om matcher.. så har jag även en match på Söndag, som slutar kl 3.
Och då måste jag verkligen snabbt hem som attan, duscha + fix..
OM jag ska hinna in till stadion kl 4 för att se mif - björklöven.. bah, stressigt värre.
Men det får gå! Hoppas jag iaf.. en hel vecka sen man såg hockey irl nu ju.. ^^ kasst, jag vet!

Menmen, nu måste jag kila om jag ska hinna med diverse saker här hemma.
Ha det fett najs, kör en update ikväll kanske.

/ Lillanilla.                 no more no more..


Kommentarer
Postat av: Anonym

så söt bild gumman!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback