Shopping.

Mja, lite försening med bilderna från shoppingen.. men här kommer dom :)

       
Heta röda pumps!   Fin ny yankeekeps!

       
Pärlörhänge + armband.   Mina nya älsklingar!          Mysig hoodträja.

Mjaaa, there is was.. NÖJD är jag iaf! :D

Nu ska jag snart hopa in i duschen & fixa mig iaf.
För idag blir det jobb. :)

And I'd give up forever to touch you
'Cause I know that you feel me somehow
You're the closest to heaven that I'll ever be
I just don't want to miss you tonight......
- jag saknar dig redan.....

Nu måste jag sticka, hörs kanske ikväll.

/ Lillanilla.               tjejer, jag ääälskar er! ♥


Kommentarer
Postat av: Maria

Fina uggs. Var har du köpt dom?

2008-10-01 @ 11:28:46
Postat av: Ibra!

ibraaaa var köpte du yankeeskepsen? tell me

2008-10-03 @ 21:37:18
Postat av: Pernilla

Åhleéns City :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback