Packning.

Hej.

Igår åkte jag in till stan vid 12 och mötte upp Nina. ♥
Gu' vad skönt det var att träffa dig igen efter denna långa tid..
Hade mycket att ta igen, vilket vi gjorde! :D Skönt!

Sen gick jag en runda inne på Hansa, fynda lite :)
Och sen stötte jag även på Byaan.. den lilla trollungen!

Gick sedan och mötte upp Caroline, och då gick vi till Lillatorg och satte oss på ett fik.
Jättemysigt.. Finns inga mer mysiga stunder än dom fikastunderna med dig gumman.
Du är bäääst! Pernilla & Caroline, idag imorgon & för all framtid! ♥

Sen gick vi en runda i stan och efter en stund kom Erik och mötte upp oss.
Och efter det åkte jag&erik hem till mig. :)

Fixade lite käk osv, sen började jag packa lite smått.
Och sen såg vi även Idol.. my god, vilka pajaser det finns i Sverige!

Däckade vid 12 tiden, lagom sliten typ.

Sen vaknade jag idag vid 11 tiden.. och fortsatte packa lite.

Sen har jag bara tagit det lugnt under dagen.
Och sen nu ikväll har jag tränat fotboll. Laagom död!

Och nu sitter jag här och glor på Idol, igen.. haha, suck.
Kan det bli värre än Nils? hahaha!

Sen ska jag fortsätta och packa det sista inför morgondan.. :)
Är så jäävla taggad.. helt sjukt :D
Bara du och jag, jennifer.. min lilla ek! :D ♥

Nu ska jag fortsätta kolla på idoljippot.. ^^

Bloggar antingen mer ikv eller imorgonbitti.

/ Lillanilla.                    i will lay all my love on you...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback