Nyklippt.

Heey.

Glömde visst uppdatera igår.. ellerja, jag orkade hela enkelt inte. ^^

Tog det bara lugnt under dagen igår.. var rätt skönt och vila.
Sen på kvällen kom Sandra hit, så klippte hon mig.
Så nu har jag pannlugg igen, jättefint! Tack Babe ♥

Sen när Sandra stack hem vid halv 12 så la jag mig och kollade på O.C.. love it! :)
Hann även se Mamma Mia under dagen, underbar film! Verkligen.

Och sen hann jag även prata ut om allt med Jimmy igårkväll.. känns faktiskt jättebra nu!
Du är verkligen en underbar kille ska du veta. :)

& idag har jag hunnit städa hela rummet, fixat lite på studera.nu :)
Ska anmäla mig till högskoleprovet nu, och försöka få igång utbildningen igen.. förväntansfull, faktiskt.

Ikväll ska jag iallafall träna, pepp!
Sen ska jag börja packa faktiskt.. inte gjort det än :D puh.. menmen.
Hur laddad är du jennifer? ;) grr!

menmen, nu ska jag kila.. ha det gött!

/ Lillanilla.                 I cant caount all the time's aI've cried over you...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback