Måndag.

Tjingeling.

Idag är det Måndag och det är ännu en ny vecka.

Idag har jag städat lite osv här hemma, och nu har jag precis fixat mig & ska snart åka till stan.

Kom även på idag att det är endast 93 dagar kvar till Julafton.
Oh vad jag längtar.. vem älskar inte Julen liksom?
Och vintern förövrigt, viterjacka, stövlar, vantar och mössa.. oh, det är underbart :)

Iaf, ska somsagt snart åka in till stan och bestämma mig vilken vinterjacka det blir i år :)
Sen ska jag möta upp Mamma och sticka vidare till mobilia och reklamera mobilen.
Så jävla trött på den nu alltså, blääää!

Annars ikväll blir det bara lugnt hemma, jobb imorgon så. :)

Nu kilar jag, kanske kör en update ikväll!

/ Lillanilla.                cuz' my mama told me better then that..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback