Helgen..

Hejsan!

Sådär, nu var även denna helgen över.. trist men sant.

I fredags umgicks jag iallafall med Chawis.. hon kom hit vid halv 7 tiden. :)

Sen chillade vi bara och efter det gick vi ut en runda.


Gick b.la ner och handla godis, sedan kollade vi på film.

Sjukt mysigt.


Efter Chawis hade åkt hem så chillade jag bara igenom natten typ. :)

Däcka vid 2 eller nått.


& i lördags gick jag upp vid halv 11, åt frulle osv.
Sen körde mamma mig till samlingen.


Och sen lirade vi match mot Limhamn/Bunkeflo.

Förlust, men fuck it.. vi spelade faktiskt bra :D härligt att se tjejer!


& efter matchen så chillade jag bara typ, sen vid 7 tiden kom sandra&jennifer hit.
Så fixade vi oss osv, sen gick vi ner och tog tåget in mot stan.

Stack sedan vidare till Bigbowl, där vi skulle bowla.. men inget ledigt :( BLÄ.
Så vi mötte upp ervin & boris ( kompisar till jennifer fårn hennes jobb. )
.. och begav oss vidare till kronprinsen. där det var ledigt :D

Stötte även på Björn där, läängesen hörredu! :D
Men kul att se dig igen.

Och bowlingen var rolig.. sandra var storbowlarN.. haha :D
Jag förlora dock, typ sämst.. men skitsamma, kul var det iaf. Det är de som räknas :) hihi.

Efter bowlingen så körde killarna oss hem till Krille iaf, där även jimmy och micke befann sig.
Fulla och odräliga dock, menmen. ;) man har blivit van vid att se dem så nu. haha!

Och även två fula och äckliga emotjejer befann sig där.. också fulla! och enoormt äckliga!! Helt sjukt.
Sen vid 1 tiden gick jag och tjejerna hem till mig, med sällskap av gulnavaz, crojl, sonny och tomas.
eller ja, dom stannade på vägen och valde en annan väg tydligen (?) haha.

Sen chillade jag och tjejerna bara en stund sen stack dem hem :)

Efter det blev det en liten utflykt på natten.. hahaha, sjukt :D menmen.
Sen åkte jag hem och sov.

& idag vaknade jag vid 12 tiden, gutt!
Sen vid 2 stack jag&mamma till mobilia och skulle lämna in min telefon för fjärde gången.
Blir så jävla lack alltså.. förra gången sa dem till mig att om den går isönder igen så reklamerar dom den..
Men icke, så jag ska dit imorgon och tvinga dom jävlarna.. helt sjukt. Har knappt haft mobilen i 1 år fan.. :S sick.

Menmen, sen ikväll har jag varit på resturang med la familia osv och käkat. :) Riktigt gott.

& nu sitter jag här, har precis fikat med folket på nedanvåningen. :) hihi.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, kolla film eller nått.. mamma var rätt mysugen. :) haha!
För jag älskar ju faktiskt min mamma. ♥

I veckan då.. full rulle som vanligt mer eller mindre, haha!

Imorgon, ska jag in till stan.. boka tid för naglarna, handla min vinterjacka. ♥
och åka och fixa med mobilen somsagt.
Tisdag; Jobba.
Onsdag; Jobba.
Torsdag; Träna.
Fredag; Tyskland med mamma&pappa, sedan utgång med tjejerna på kvällen. :D

Dvs, en heelt underbar vecka har jag framför mig! ;)

Men nu ska jag bege mig, ha en trevlig söndag mina vänner.

/ Lillanilla.                 i still love us....

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback