Helgen & allt vad det innebär.

Tjoho!

Sådär, nu känner jag att min såkallad paus från bloggen eller vad jag har haft är över! :D
Så, hur mår ni? Bra? Okej, skitbra. Då kan vi prata om mig nu :D hahah! ( torr, jag vet. )

Iaf, i fredags begav jag mig till Tyskland med mami&papi.. kryckan, det är jag ^^ Haha, hemskt var det.
Men det blev enormt mycket handlat, så mitt egna barskåp är fullt nu.. naajs!

Var hemma vid 4 eller nått, sen så chillade jag bara för då hade jag & mitt knä kämpat för länge ^^ Haha!
Var tal om utgång, men jag sket på det.. jag menar.. krycka + utgång = Inge bra.

Så jag satt hemma och kollade film med min mami istället, hur mysigt som helst :)

& i lördags så tillbringa jag min dag i stan med Malin. :)
Hur kul som helst, fick en hel del shoppat även där.. men sånt gillar vi!
Tack för underbart rolig shoppingdag, får vi göra om snart snäckan! ♥

Stack hem vid halv 5 eller nått, sen var det SNABBA RYCK kan vi säga.
In i duschen, fixa och dona.. + fixa sig på typ 1 timme? Haha, var inte så lyckat.. menmen.

Sen vid 6 tiden kom iaf Jennifer hit, så fixade vi lite och så..
Sen tog vi bussen till Limhamn och hem till Johan där det var partaj till max :D Urtrevligt.

Och de var självklart full rulle redan från start.. men det är så det ska va :)
Kul och festa med allihop igen, faktiskt.

Vid 2 eller nått, kände jag&jennifer att vi fått nog så då stack vi hemåt.
Lite mysiga sällskap på bussen också ja, sånt tackar man inte nej till.. ;)

Sen däcka vi båda två snabbt som tusan när vi kommit hem till mig.

Vaknade dagen efter vid 10 tiden, sjukt död!
Sen stack jennifer hem och jag packae och fixade väskan inför seriens sista match.

Skulle bara spelat 1 halvlek, men ställde upp för laget trots doktorns order att inte spela överhuvudtaget ^^
och spelade hela :) Vad gör man inte för sitt lag och sina kompisar liksom?

Och sedan efter matchen blev det hem och ta en snabbdusch, sticka vidare till hockeyn och se matchen.
Stod första perioden tillsammans med peter&daniel sen fick jag nog och gick in o satte mig hos mami&papi :)
MYCKET skönare pga mitt knä.. usch och tvi!

Matchen i sig slutade med förlust.. segt som fan. men ja, orkar inte förvänta mig nått längre.. faktiskt.

Sen efter matchen körde vi och handla gyrostallrik.. MUMS! :)

& sedan tillbringa jag resten av kvällen i sängen.. sjukt trött !

Idag då.. jag vaknade vid 10 tiden, hoppade in i duschen och fixa mig.
Sen körde papi mig till arbetsförmedligen och så.. pratade med min handläggare :)
Är förväntansfull inför torsdag, hihi. Hoppas nu allt går bra!
( Ni fattar inte vad jag pratar om.. eller några få gör, menmen.. info kommer, va så säker. )

När jag var klar där stack jag vidare till Mobilia för jag skulle lämna in min FUCKING hortelefon.
Helt sjukt vad den klyddar nu.. så nu har jag fått nog! fett BLÄ på den alltså.

Sen har jag bara tagit de lugnt resten av dagen :)
NU, har jag dock bråttom.. för nu börjar Idol.

Ha det najs! ( biler på min shopping kommer senare ikväll. ^^ )

/ Lillanilla.                          Svårt att förstå att 1 helt år har gått.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback