Fucking jävla skit!

HEJ.

Okej, kan redan varna er att detta inlägg lär bli hemskt.

Dagen började iaf med att jag åkte in och mötte upp Nina
Sen gick vi och åt lunch på någon kinaresturang, faktiskt hur mysigt som helt.
Speciellt när man fick maten för 25 :- när det ientligen skulle kostat 65:- ! haha.

Sen efter jag lunchat klart med Nina gick jag och köpte min älskade jacka.
OH, så fin den är.. helt sjukt :) looove it!

Sen åkte jag hem och åt snabbt som attan, 40 min senare stack jag igen.
Till samligen.. skulle ju lira match idag.
Som jag var sjukt pepp på.. det var hela laget, de märktes :) Gött.

Matchen gick faktiskt helt okej.. många framsteg gjordes tyckte jag!

Och efter matchen så åkte jag och mamma in till akuten..
I mitten av andra halvlek skadade jag mig.. eller en annan tjej från motsatta laget gjorde.
Fyfaaaaan vad ont det gjorde!

Så vi begav oss iaf in till stan.. först till Jourcentralen för en vanlig doktor skulle checka läget..
Sen var de tydligen så hemskt att hon skicka vidare mig till MAS.
Fucking bajs. Så där fick vi sitta.. sen in på röntken, och en massa där.
Sen när proverna var klara fick vi reda på att de var ingen spricka i mitt knä iaf! Skönt.
Dock var det en blödning.. som gör så sinnesjukt ont !
Vet helt ärligt inte vad jag ska ta mig till.. kan fan inte gå! Och om gör ingenting åt det.
Jävla skitsjukhus! :( oooh! Så nu blir det kryckor för pernilla.. och de känns ju lagom stabilt? ^^

Usch & Tvi.

Nu har jag nördat klart för idag iaf.. ska sova nu, får se hur de blir med tyskland imorgon..
Mår mitt knä bättre så joinar jag, annars hoppar jag helt enkelt.

Men godnatt alla.

/ Lillanilla.                Fucking jävla skit!


Kommentarer
Postat av: Syster

naaw tycker synd om dig jag mår me väldigt dåligt krya på dig pussen

2008-09-26 @ 06:32:51
Postat av: Kenta

Haha vad e det med dig och fotboll igentligen? :p

aja får la shaka loss på kryckorna istället ;) krya på daj!

2008-09-26 @ 08:34:18
Postat av: Camilla

amen vesslan. hoppas att det blir bättre snart iaf. vi ska ju vinna alla inomhus cupper. puss!

2008-09-29 @ 15:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback