Fotbollsträning.

Hello.

Imorse vaknade jag vid 7 tiden. riktigt weird.. vart helt pigg då.
Sen kunde jag inte somna om, så jag gick ut och gick en powerwalk.

Hur duktig är man inte då? ;)

Sen åt jag en ordentlig frulle och sådär, och somnade sen vid halv 11 igen.
Då var jag ju faktiskt trött. Haha :)

Och ikväll har jag tränat fotboll.. skadade dock min fot idag, känns som fan nu! =/
Hoppas det går över till helgens match bara.. vill verkligen spela.. menmen.

Efter jag kom hem från träningen så käkade jag middag med mamma, jättemys. :)
Fick pratat jättemycket också och jag är otroligt glad att hon förstår mig.
Det känns verkligen jättebra.. så Tack mamma, du är bäst! ♥

Sen efter vi hade pratat och sådär, så la jag mig framför tvn.. och däckade! haha :)
Vaknade vid halv 11 och nu e jag sjukt pigg.. tusan också :(

menmen, får väl försöka lägga mig i sängen nu och se om jag kan somna.

Sov så gott!

/ Lillanilla.                nya tider...


Kommentarer
Postat av: malin<3

jag finns också här syster men det vet du om dag som natt puss

2008-09-12 @ 06:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback