Äntligen.

Tjabba.

Idag har jag varit ledig, skönt! :)
Så jag har tillbringat dagen hemma, och bara tagit det lugnt.

Sen vid 4 tiden stack jag in till stan och träffade caroline, peter och manfred.
Sen gick vi bort och satte oss på Möllan, hur mysigt som helst! :)

Vid halv 7 tog vi bussen bort till isstadion för att se matchen mif-hv71.
Matchen var väl godkänd kan man säga.. 3-4 slutade det med.

Efter matchen kom min systers pojkvän och hämtade oss sen körde vi caroline hem.
Och sen vidare hem till Oxie.

Har suttit här vid datorn och ugglat sen jag kom hem mer eller mindre.. naajs!

Ska nog snart hoppa i säng, lite trött faktiskt.

Ha det gött! & sov gott.

/ Lillanilla.          vilken lättnad, vilken otrolig lättnad...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback