Äntligen.

Tjoo!

Idag vaknade jag vid 7 tiden, gick upp & fixade mig och sen körde Mamma mig till tandl.
Gick väl helt okej där, har fett ont i mitt tandkött nu bara. :( usch!

Efteråt så promenarade jag vidare ner till Arbetsförmedlingen. ( skämmigt och skriva. :D haha. )
Skrev på lite papper osv där. Sen åkte jag hem och åt frukost med Pappa. :)

Tog mig sedan en powernap och sen jag vakna har jag inte gjort något speciellt.

Började fixa mig vid 3 tiden och nu e jag precis klar. :)
Ska strax sticka till Caroline på lite updatesnack innan vi sticker vidare till matchen.

ÄNTLIGEN är det dags.. hockeyn är på riktigt igång när klockan slår 19.00 ikväll!
Och det känns underbart, som fan :D

Men nu ska jag fixa det sista här och sedan sticker jag.
Uppdaterar ikväll eller imorgon.

/ Lillanilla.                    the winner take's it all...


Kommentarer
Postat av: Håki

och matchen gick ju bra ! :-)

2008-09-18 @ 14:52:17
Postat av: Pernilla

Absolut!

Kul och se dig igen förresten. :)

Postat av: Håki

javisst :-)

2008-09-20 @ 11:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback