Yeah!

Hejhopp! :)

Okej, nu har jag fått reda på att jag tydligen inte ska jobba något ALLS i Oktober..
Hur segt är det på en skala 1-10 tror ni?! Oh, mycket blää!

Men iaf, annars är allt på topp! :)

Har bara tagit det lugnt under dagen idag, umgås med papi faktiskt. :)
Pratat om Stockholm osv, känns bra att min familj förstår mig iaf.

Beslutet ska vara taget innan Söndag.. hur ska det gå till? Oh =/
Menmen, det är ett senare faktum.

Nu har jag precis bytat om jag ska snart sticka och träna, pepp!

& mina kära vänner, lördag närmar sig.. GRR! ;)

Igår var det somsagt match för Redhawks.. vilket slutade i katta!
Hur i helvete man ett helg lag bara sjunka ner under jorden så?!
Det är helt obeskrivligt för mig.. nej, uruselt.. totalt uruselt!
Tänker inte visa mig i den hallen för dom börjat visa LITE hjärta!!

Usch, nej nu blev det helt plötsligt en arg avslutning av detta inlägg, men skit i det :D

Uppdaterar nog senare.

/ Lillanilla.    du får mig att längta tillbaks till den bästa tiden i mitt liv... ♥


Kommentarer
Postat av: mif

kanske nu man ska visa att man e en sann suporter????

2008-10-16 @ 20:33:48
Postat av: Pernilla

Har jag gjort alldeles för länge.

Postat av: mif(fon)

Alla som spelar i Mif är Miffon, enkelt ju =)

2008-10-17 @ 16:30:43
Postat av: mif

sluta bry dig då varför gå dit eller kolla överhuvudtaget då???

2008-10-17 @ 22:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback