Vilken helg!

Hejsan.

Sådär, puh.. nu måste jag andas ut efter denna helgen alltså. :p
För den har varit minst sagt sjuk.

I fredags, kom somsagt tjejerna hit..
Först kom jennifer så började vi fixa mitt hår och sådär, sen korka vi upp! ;)
Och efter ett tag kom även Sandra.

Sen blev det lite dricka och sådär, hur mysigt som helst med världens bästa tjejer! ♥

Sen åkte vi in till stan och mötte Caroline vid 12 tiden, och gick sedan in på crown.
Där blev det gratis drink efter drink.. så jävla gott! :D
 
Sen vid halv 2 eller något, tog jag&caroline en taxi till slagt.
Där inne träffa vi hockeysnubbarna och så.

Hur roligt som helst, kvällen kunde inte blivit mycket bättre faktiskt :D

Sen vid 4 eller nått, åkte jag, caroline, jacob och anton hem till caroline och sov.
Sjuuukt vad trött man var. Sen ringde niklas&ahlin mitt i min sömn och började störa sig.. haha!
Myyycket illa killar!

& igår hämtade mamma mig vid halv elva hos caroline.. då var jag ääckligt trött och bakfull.
Åkte hem, åt en halv bulle.. sen somna jag och vaknade halv 4 på eftermiddagen. FETT SKÖNT :D

När jag vaknade var jag dock fortfarande bakis, fyyyfan!
Men jag fick i mig lite nyttigheter sen duschade jag och börja fixa mig.

Fick gäster och sådär vid 6 tiden, så jag mingla lite med dem.
Sen kom Emelie hit vid 7. Så blev det fixfix och lite uppladdning inför vår lagfest.

Vid halv 10 åkte vi in till stan och mötte upp Chawan, sen tog vi bussen vidare till stadion.
Väl inne på lagfesten var det livat från första stund, haha! :)

Hade en väldigt rolig kväll med nydalas folk, en kväll att minnas kan man väl säga.. på gott och ont! :D Haha!
Festen höll igång tills klockan 2 ungefär, sen begav vi oss vidare hem till Andre på efterfest.

Där blev det singstar och allt, haha.. sjukt roligt! :D
Sen gick jag, martin och daniel hem till martin och däcka typ, sjuuukt skönt :)

& idag vaknade jag typ halv 11, fast jag hade glömt ändra klockan.. så hon var bara halv 10.
Och jag höll på att dö.. fyfaaan vilken dubbelbacksmälla.. helt sinnes!
Så jag var inte sen med att somna om lika fort igen. :D Haha!

Sen gick vi väl upp vid 11 eller nått.. sjukt trötta och sega var vi nog allihopa.
Såg på lite Idol och så, sen satte jag mig i min taxi och åkte hem.

När jag kom hem åt jag lite och sådär med mamma, sen hoppade jag in i duschen och fixade mig.
Vid 4 tiden åkte jag, mamma och pappa till lödde på kalas. Sjukt var seg man var och fortf är alltså.. haha!

Så nu ligger jag bara här i sängen och degar.. ska snart se på vänner tänkte jag.
Sen somna tiiidigt idag, och det lär inte bli svårt.. tro mig! :D

& imorgon blir det träning med emelie, sen ska jag in till stan och bygga på naglarna.

Men nu ska jag verkligen bege mig. Ha en skön bakisöndag, haha!

/ Lillanilla.        you had your shot, and you blew it.. DEAL with it!

Nu kommer även lite bilder från i fredags ^^

   

Kommentarer
Postat av: Nina

Sitter du och flörtar med min man? Tycker han är ordentligt revirmarkerad av mig. Helt nerpissad liksom :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback