Träning.

Heejsan.

Idag vaknade jag vid halv 11, fixade lite och sådär.
Sen gick jag och mötte Emelie vid halv 1 och sen gick vi ner till gymmet och tränade.

Jobbigt, men såå skönt!
Så nu blir det fotbollsträning som vanligt tisdagar&torsdagar och styrketräning måndagar&onsdagar.
FETT PEPP! :D

Efter vi var klara stack jag hem och åt sen gjorde jag inte mycket mer. Haha! :)

Resten av kvällen har jag tillbringat framför datan, min älskling :D
Fixat lite med nytt virusprogram, filmer osv!

& nu sitter jag här och är sjukt uttråkad.. haha, vill ut och springa (?) men WHAT liksom.

På lördag gäller det tjejer, pepp satan nu!
Ska bli såå roligt.. ni är bäst! ♥

Tankarna snurrar runt och runt hela tiden.. Stockholm?
Usch, vem kan tänka sig och lämna ett liv i Skåne liksom? Oh, fuck alltså.

Nu ska jag iallafall se till och städa undan lite på rummet och så.

/ Lillanilla.        var det ett misstag? var det en för stor fråga, isåfall förlåt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback