Take a chillpill.

Tjenis.

Igår gjorde jag inte ett smack under dagen, peppa inför hockeyn typ. Haha :)
Sista matchen på istadion igår innan man beger sig till Malmö Arena..
Och det var lite sorligt faktiskt, menmen.

Matchen i sig var väl helt okej, urtrist mellanåt.. men så är det.
Under matchen gång var det mycket pepp på utgång från min&carros sida :D Haha.

Så efter hockeyn åkte vi hem till Caroline och åt och fixade oss..
Sen korkade vi upp vinet.. eller, caroline gjorde.. hon tömde hela själva :O galet. haha! :)

Sen kom vår taxi och hämtade oss kvart i 1 eller nått, sen begav vi oss vidare till Etage.
Där vi sedan mötte upp johan,bengt,anton,jacob,robbe och coffe.
Sjukt vad mycket folk där var igår som man kände, sjukt ball :D
Och Sebbe, grattis återigen gubben! :)

Stack hem ifrån Etage vid halv 4 eller nått, sjuukt ont i fötterna hade man då.
Sen däcka jag typ direkt när vi kommit hem till Caroline.. haha :) snaark!

& imorse vaknade jag upp och insåg att jag tappat två naglar igår (?) haha.
Sen kom minnet tillbaka att robbe ( som vanligt. ) använde mina händer som något och sabba dem :(
Därav nalarna rök, haha!

Så idag när jag vakna åt jag&caroline en goood frulle, sen fixade jag mig och sådär och stack in till stan och fick mina naglar fixade.. så nu är dom fina igen :)

Sen stack jag hem packade sen åkte jag iväg och mötte upp emelie och vidare på träning.
Spelade med herrarna idag igen, haha.. och visst fuckar sig mitt knä :( iisch!

Blev ganska mååånga kommentarer från lagfesten i lördags.. hahaha, SÅ SYND :D

Var väl hemma vid 9 tiden, sen dess har jag bara typ städat undan och sådär på mitt rum.
Och nu sitter jag här.. och insér att jag borde Take a chillpill men jag orkar inte :D

Imorgon då, halloweeen.. wow.. blir utgång igen då iaf :D alltid najs!

Men nu ska jag faktiskt lägga mig och se på vänner, sov så gott!

/ Lillanilla.                Ohh, äääntligen.. TACK!! :D


Kommentarer
Postat av: Putte

Hej Nilla KAn du adda min msn Hu[email protected]//Putte .... FYLLAN KAN MAN ALDRIG BESEGRA

2008-10-30 @ 22:39:31
Postat av: Lasse

Hej Pernilla, jag är en man på 58 sommrar. Skulle vara väldigt intresserad av att komma i kontakt med dig då jag finner dig som en väldigt attraktiv kvinna i sina bästa år. vi kan väl ta en fika, jag bjuder. larserik[email protected] eller på mobil 0768542389

2008-10-30 @ 23:08:56
Postat av: okänd

fan vad äckligt vara 58 o ragga på en 20 åring kan du inte hitta ngn i din egen ålder fyfannnnnnn vad äckligt pedofil

2008-11-01 @ 14:13:03
Postat av: aNONYM

Pedofil kan han inte vara för pedofil är man när man är på en som är under 15 ..



Det är bara någon som dummar sig!

2008-11-02 @ 13:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback