Shoppshopp.

Tjingeling.

Idag vaknade jag klockan 8, omg.. trodde jag skulle dö. :D
Men, jag gick upp och hoppade in i duschen och fixade mig.

Vid halv 11 tog jag tåget vidare in till malmö och sen vidare till Lund där jag mötte upp Rebecca. ♥
Sen tillbringa vi våran dag på Nova där det blev en del shopping och sådär. :D

Sen var jag hemma vid 5 tiden och sen dess har jag typ, duschat och fixat mig igen.
och nu har jag precis blivit klar med allt och ska snart sticka till Krille.
Där det blir lite förfestande och sådär, sen får vi se om jag joinar dom andra til utgång eller inte.

& imorgon blir det myspys med Caroline, vi ska se fotbollsmatchen, sverige vs portugal.
HEJJA SVEEERIGE!

Angående jobberbjudandet i Stockholm, har jag inte kommit någonvart..
Vet varken ut eller in.. lämna skåne? det verkar bara så sjukt? =/ usch.. vi får se.

Aja, nu måste jag bege mig.. ha en bra fredag och gör inget dumt! ^^

/ Lillanilla.                  bakom alla moln finns en liten sol....


oj.. här är en gammal bild på mig&rebecca.. haha.. enjoy!

Kommentarer
Postat av: Beccs

OMG vad gammal !!

Postat av: Pernilla

haha, JEPP! ;)

2008-10-13 @ 20:45:04
URL: http://lillanillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback