Just like a tatto

Tjallå!

Idag har jag tillbringat dagen mer eller mindre i min säng..
Känner att jag börjar bli lite dålig =/ Jävligt illa!

Mina två systerbarn har legat dåliga tidigare i helgen&veckan..
Och nu börjar mamma och jag.. riktigt illa.

Sen har de varit vääldigt mycket planering idag också..
Inför kommande vecka.. och det lär bli röööjj! Det kan ni tro! ;) 

& nu ikväll har man följt hockeyn via datan och kollat mora-björklöven på tv.
Angående Redhawks match.. ska ientligen inte klaga, men även via datan verkade presentationen vara odräglig i vissa lägen.. Varför får dom inte loss deras powerplay? VAD är det svåra?

Nej, nu ska jag faktiskt ladda ner någon bra film och lägga mig tidigt.

/ Lillanilla.           just like a tatto - stuck and painfull..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback