I wanna get with you

Tjoho.

Idag vaknade jag vid halv 9 tiden, åt lite frulle och hoppade in i duschen.
Fixade mig sedan och åkte in till stan och mötte upp Erik.

Vi gick sedan till Pronto och fikade och pratade.
Kändes väl okej, konstigt.. men okej.
Min fråga är bara nu.. Är beslutet taget?

Efter vi fikat och så, gick jag en snabb runda inom Hansa.
Kollade lite och så, handlade dock inget. :) Duktig!

Åkte hem, fixade lite.. ringde och skällde ut comviq&sonyericsson..
Till detta hör till att jag har inte kunnat skicka sms på hela dagen.
Och comviq envisades om att det inte hade något med operatören och göra.. och sama med SE.
Såja, jag fick mer eller mindre spel.

Sen bytade jag och om jag stack till träningen.
" Är det du som är nya Ronaldo? " fick jag höra idag, haha.. TJA, varför inte ;) haha!

& nu ikväll har jag bara tagit det lugnt, ska snart sova tänkte jag.
Duuktigt trött faktiskt.

Sov så gott iallafall.

/ Lillanilla.         I wanna get with you '


& här är även en bild på dagens outfit.

Tröja: Ginatriccot.
Byxor: Stuk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback