Halloween.

Heey.

Idag är det typ Halloween eller något.. skräck och åter skräck..
Och folk som känner mig vet att jag avskyr allt som har med skräck att göra! :(

Så man kan väl säga att denna dagen hade typ kunnat vara någon annan.. haha.

Men iaf, idag har jag först varit en runda i Malmö.. fixat lite och så.
Sen har jag även städat rummet och fixat och donat här hemma.

Och just nu sitter jag här och väntar på att locktången ska bli varm..
samt kollar på matchen på tvn.. och MIF leder med 0-2, heeelt underbart!

Hoppas nu detta håller i sig bara, för då blir det en ordeeentlig fylla ikväll kan jag säga! ;)

Annars ikväll blir det Slagt med tjejerna..
Paula kommer strax hit, sedan även Jennifer. :)

Sen ska vi möta upp dom andra i stan lite senare.. så det kommer bli naaajz!

Men nu ska jag faktiskt ta tag i mitt hår, ha en onykter fredag ;)

/ Lillanilla.       thank god I've found you '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback