Fredag & lön = ?

Tjooo!

Idag är det somsagt Fredag OCH lön.. herrejesus! :D
Men sånt gillar vi.

Idag har jag varit på en såkallad " minintervju " på Tippy.
Liten söt butik, men det var inget för mig.. tyvärr.

Sen har jag ringt runt till lite olika ställen osv.
Några napp fick jag allt, hehe! ;)

Sen åkte jag och mamma till mobilia och käkade, mums!
Alltid lika mysit att äta själv med henne, hon är bara bäst. ♥

Sen blev det såklart lite shopping med, vad annars liksom? :D

Nu har jag precis kommit hem, ska snart ta och fixa mig och sen blir det uppladdning med tjejerna här hemma.
Med lite idolmys och en maaaassa dricka! ;)

Sen blirre utgång, ska möta upp Caroline och sådär senare ikväll/inatt.
Och efter det blir det antingen slagt eller crown.. eller södertälje? HAHA, ja vi hamnar alltid nånstans :D

Nu måste jag iaf bege mig, ha en toppenbra fredag!

/ Lillanilla.           somliga saker är bättre osagda '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback