Bra sliten.

Hallåj.

Sådär nu är jag någerlunda i form igen, haha!
Lördagen var minst sagt crazy.

Kvällen började med att Jennifer kom hit, vi fixade lite och så.
Sen kom även Sandra, då jag&jennifer redan hade korkat upp! ;)

Blev lite ännu mer fix, sen kom även Paula&Johanna hit. :D
Och då blev det shottar för hela gänget, och fybubblan säger jag bara.
Dom satte sina står, ellerhur Paula? ;) hahah!

Sen vid 11 gick vi ut och tog bussen till Hed Kandi.
Var väl inne vid 12 eller nått, jag minns icke. Haha!

Träffade även Sofia utanför som gjorde oss sällskap då hon jobbat under kvällen. :)
Resten av kvällen & natten var kanon, såå roligt vi hade tjejer!
Träffade på lite gamla vänner man inte sett på flera år och sådär, det är alltid trevligt.

Vid halv 3 eller nått så kände jag&johanna att vi hade fått nog..
Så vi stötte på Kim, en gammal kompis till mig utanför Amiralen så vi delade taxi med honom.

När jag kommit hem så däckade jag minst sagt direkt.
& tack kim för du följde mig hem, väldigt snällt! :)
Däckade somsagt efter mitt såkallade " fylle samtal " med Martin, haha.. stackars dig! :(

Menmen, sen vaknade jag mindre gott i söndags.. tvi och BLÄ vad jag mådde bajs!
Råder er mina kära läsare blanda AALDRIG cider, vodka, vin, shorts och åter cider..
Det slutar aaldrig bra..usch! Så lägg det på minnet, haha!

Men jag tog mig iallafall i kragen och gick upp och tog en ipren :D
Haha, och gick o la mig igen ^^ Vilken krage jag fick tag i va ;) hahah!

Hoppade sedan in i duschen och fixade mig
 och därefter åkte jag, mamma och pappa iväg till hockeyn.
Mötte upp Caroline utanför och sådär, sen började matchen direkt i princip.

& matchen var faktiskt godkänd, mer där till.
Det trodde jag inte, men somsagt.. bättre att bli förvånad än besviken.
Så all cred till Karlsson, verkligen kung!

Efter matchen körde vi hem Caroline och sen åt jag kinamat med mamma&pappa, otroligt gott!

Sen blev det bara massa nördande framför datorn mer eller mindre.

& min natt var väldigt speciell.. ♥

Idag har jag varit en runda hos Rebecca och käkat frukost och sen på möte.
Så idag blev det bestämt, efter måånga om och men.. Lillanilla stannar i Skåne! Bra va?

Kände att en flytt till Stockholm inte var något för mig i nuläget, kanske om något år.
Vem vet, men just nu trivs jag bra i Skåne.

Fick mig även ett par skor av Bex idag, som om jag inte hade nog tänker ni.. men icke!
Dom var iaf hur fina som helst, enkla svarta pumps med låg klack, precis i min smak.
Så tusentack stumpan.. du är bäst! ♥

& under kvällen har jag bara tagit det lugnt..
Sandra kom hit en runda innan och hämtade lite saker.
Men annars har ingenting hänt, rätt skönt faktiskt.. nu har man fått landa efter helgen liksom!

Hade därimot ett update samtal angående Nina&Nillas värld nu ikväll..
Dom är alltid lika underbara, likså hon. ♥

Veckans planer då.. lite jobb ser det ut som, fotbollsträning och lite sånt smått och gott.

Men nu ska jag gå och ringa Tove, så jag skriver mer imorrn.

Godnatt gott folk!

/ Lillanilla.                   varför känns det som söndag idag?!

   
Fler bilder kommer när jag fått dom av paula&johanna ^^

Kommentarer
Postat av: Nina

Vad söt du var på bilderna snäckan, grr ;)

Postat av: 8-|

"Råder er mina kära läsare blanda AALDRIG cider, vodka, vin, shorts och åter cider.."

Hahah jo shoRts kan ju vara jävligt farligt på fyllan ;P speicellt nu när det är kallt ;O

2008-10-21 @ 20:54:53
Postat av: Pernilla

Javisst kan dem ;)

2008-10-21 @ 21:22:49
URL: http://lillanillas.blogg.se/
Postat av: samba-bob

shorts mitt ute på landet är skadligt

2008-10-21 @ 21:31:15
Postat av: big-ben

hahahah

2008-10-21 @ 22:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback