Bakfylla x 3.

Tjabba.

Imorse när jag vaknade fick jag känna på min bakfylla sen i fredags, lördags och igår.
Det hela slutade med ett resultat på en Bakfylla x 3.
Och fyfaaan vad dåligt jag mådde, blä.

Igår kom iallafall tjejerna hit, så blev det fix snabbt som attan..
Sen kom spriten fram, riktigt jävla najs :D

Blev hämtade här hemma vid 12 tiden, sen åkte vi vidare till Etage.
Och direkt när vi kom in dyker paula upp med hennes jävla kamera.. blää! :P

Sen röjjde vi och mingla runder hela kvällen, riktigt jävla ball :D
Och vid halv 5 eller nått fick vi äntigen tag i en taxi om tog oss till oxie.

Haha, eller nej förresten.. det var ingen taxi, det var en jävla buss!! HAHAHAHA.
Så jäävla sjukt, jag la mig helt allvar ner på golvet och skratta.. fyfan :D

Sen när jag&jennifer hade kommit hem till mig åt vi, såklart :D Klockrent!
Sen blev det lite smsades.... ;) och sen däcka vi!

Idag vaknade jag somsagt och mådde piss, jennifer stack hem och fixade lite maud.
Åt så gott jag kunde sen gick jag och la mig igen.. fiifan.

Sen stack jag iväg på jobb, och har jobbat hela dagen.. fyfaaan säger jag igen. Riktigt illa.

Nu sitter jag här iaf, har precis pratat klart med tovis i telefon.
Underbara tider för oss gumman! ♥

Nu ska jag gå o lägga mig iaf, behöver min sömn.

/ Lillanilla.              så jäävla underbart, vilken lättnad.. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback