Ännu mer träning.

Tjenis.

Idag är det tisdag vilket betyder fotbollsträning, YEAH!
Fett pepp med tjejerna. :)

Under dagen har jag inte gjort spec, pratat lite med min handläggare osv.
Angående Stockholm och sådär.

Annars har det inte hänt speciellt mycket skulle jag tro.
Och lär väl inte göra iheller, haha.

Ska snart ner och fixa något och äta och packa innan träningen.
Sen ikväll blir det väl bara mys här hemma.

Förstår inte hur du orkar lägga ner tid på att skriva sånt skit om mig i din blogg..
heelt allvar, Grow up, ffs! Du är 20 år och beteer dig som du vore 12.
Nädu, vi gjorde nog det bästa valet att klippa ut varandra ur våra liv.
Så det tackar jag dig för!

Men nu åt lite roligare saker.. snart är det lördag tjejer ;)
& jag är taaggad! :D på lördag finns inga gränser, just so you know! ;)

Men nu måste jag rusa, sköt om er!

/ Lillanilla.      Sometimes you just have to deal with it.


Kommentarer
Postat av: Anonym

skit ? inte på någotvis . bara förklara hur de låg till.

2008-10-14 @ 20:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback