Ångest.

Heey.

Idag vaknade jag vid 10 tiden, SJUKT pepp på att träna.. :D
Så jag gick ner till gymmet, som dock var stängt! :( Lide besviken blev jag.

Så jag sket på det och gick hem igen och gjorde en finfin frulle! :D

Resten av dagen har jag bara tagit det lugnt..
Fått reda på att jag är erbjuden ett jobb i Stockholm!?
Och vafan ska jag göra? Jobbet verkar skitbra, men... stockholm? hm, eller inte! =/
Detta är ångest, på hög nivå!

Nu sitter jag bara här, ska snart lägga mig och se film.
Sen imorgon ska jag till Nova med Rebecca och fika, längesen jag träffa min lilla fis nu. :)
Så imorgon blir det lite update och sådär. ♥

Och förresten, vad tycker ni om min nya design? :)

Nu ska jag bege mig, sov så gott alla bloggnördar. 

/ Lillanilla.           bingbong..


Kommentarer
Postat av: syster <3

Sjukt fin sida anser jag, och om du besöutar dig för sth kommer jag lägga undan pengar o komma varannan helg :-) älskar dig tänk igenom trots allt din egen framtid pussen

2008-10-09 @ 23:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback