Världens finaste vänner!

Ni två, är världens finaste vänner.
Man kan inte önska sig mer utav en vän än det jag får av er dagligen.
Ni är helt fantastiska båda två, på vars ett sätt.. vilket jag respekterar.
Ni finns där för mig när jag behöver er, oavsett tidpunkt.
Ni står bakom mig och stöttar mig oavsett beslut jag tar i alla lägen, ni är guld värda.
Vi har kännt varandra i många år, men det var inte förrens för 1 år sen vi fann varann.
Man finner mycket här i livet, speciellt i vänskap..
Man kan finna en vän, fin vän, en bästa vän men det jag har funnit kan jag inte sätta ord på.
Ni är så mycket mer än bara bästa vänner för mig, ni gör mig hel.
En sak är säker, jag tänker aldrig släppa taget om oss.. vi är för bra tillsammans!

Sandra Löwerström  Jennifer Ekelund  Pernilla Lundberg - Cant get better than that ♥


Kommentarer
Postat av: Sandra

men snäääääääckan fyfan vad jag älskar dig, och det vet du om <3333

Postat av: Pernilla

jag älskar dig <3

2008-11-02 @ 23:45:56
URL: http://lillanillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback