Jeje.

Tjallå!

Igår, kom somsagt Jennifer hit och hämtade mig.. sen körde vi och handla lite. :)
Och sedan vidare hem till Jennifer, där det blev en underbart god middag.. muums!

Sedan blev det lite fixfix och sådär, sen körde vi och hämtade Erika.
Sen hem till Jennifer igen och då blev det ännu mer fix.

Och efter ett tag, efter måånga om och men kom även Sandra :D
Snabbt fix därja, sen gick vi hem till Dennis vid halv 9 typ.

När vi kom till Dennis så var folket redan riktigt pepp, haha.. härligt och se :D
Så vi bara hakade på, mer eller mindre.. haha!

Sen blev det somsagt party all night long hemma hos Dennis, och riktigt ball var det! :D

När allt folk hade dratt hem vi 3 eller nått så lagade Dennis lite fyllemat åt oss som vi njöt av. :D
Haha, sen så efter 2 timmar eller nått så däcka vi gooott.

& idag vaknade vi vid halv 10 eller nått, lagom döda.. fyfan!
Men vi gick iaf upp då, så ordnade Dennis lite frulle och sådär till oss.. wammi!

Sen vid 1 eller nått kom Sofia och hämtade mig hos Dennis, sen körde vi tillbaka till Jennifer.
Där det blev mer frulle och updatesnack.. iih, tjejer.. ni är bäst! ♥
Magaluf -09 kommer bli craaazy tjejer.. hereejesus, MEN FETT PEPP!

Sen släppte Sofia av mig hemma vid halv 3 eller nått.. sen blev det snabbt fix innan hockeyn.
Vidare till hockeyn då tillsammans med syster.. där vi sedan mötte upp Carolin.

Matchen idag var så dödstråkig så jag visste knappt var jag skulle ta vägen.. blää!
Sen att jag var enormt trött och enooormt bakfull hade nog lite med saken att göra.. haha!

Aja, så nu sitter jag bara här typ.. har precis, eller ja.. för en stund sen käkat pizza med mor&far. :)
Ikväll blir det bara chill, skulle träffat Dennis men ingen av oss orkade.. haha.
Och nej, ingen kan klandra oss.. för det var fan hårt igår alltså.. haha! :D

Men nu ska jag faktiskt se om jag kan ladda ner någon bra film.. ha det najs!

/ Lillanilla.             dreeam ooon..


Jag&Ralle igår.. hahaha, ja.. vad ska man säga... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback