so far there's no answer..

Tjaaa!

Ja, igår blev det somsagt middag och mys hemma hos Dennis. :)
Sjukligt gott.. maten stod på bordet och allt när jag kom till honom.
Han är FÖR bra.. verkligen. ♥

Sen när vi frossat i oss så gick vi hem en runda till strinnö. :)
Snackade lite och sådär.. fick höra hur det går till i en " kill-konversation " .... haha!

Sen gick jag&dennis hem till honom igen och mös framför tvn.

& idag gick vi upp 6.. som vanligt.
SJUKT döda.. usch&tvi.

Sen körde Dennis mig hem, på sin väg till jobb.. sen sov jag en stund, och vaknade sen en halvtimme senare.

Jobbade sedan 9-17 idag.. chillchill.
Ska jobba imorgon igen, 07.30-16.

Efter jobb på mamma och hämtade mig, sen körde vi in en runda på mobilia. :)
Blev lite shoppshopp. såklart.
En klänning, kofta, kjol och örhänge :)

& imorgon blirre utgåååång med tjejerna... :D uppladdning osv hos jennifer först! Riktigt najs ^^

Men nu ska jag faktiskt slänga mig i sängen, :)

/ Lillanilla.              ta det som det kommer, det är bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback