Sliten.

Tjenis.

Jag hade ingen ork att blogga igår kan jag erkänna så here it goes..

Igår jobbade jag 9-halv 6 = döden.
Sen äventyr och lite kollade igårkväll, ser riktigt bra ut.. :)

Hemma vid 10, duschade och käka sen däcka jag goottt.

Vakna halv 7 imorse, åkte iväg och jobbade.. 07.30-15.30, SJUK dag.
Fyfan, barnen på jobb var heeemska.. vilken huvudvärk, blä!

Slutade iaf halv 4, stack inom stan.. och sen hem.
Var hemma vid 5 typ.

& nu har jag precis käkat, ska snart lägga mig i sängen och se Vänner.

Imorgon ska jag in till stan och fixa naglarna, sedan träning imorgonkväll. NAJZ!



Aja, nu orkar jag icke mer.. är dödstrött idag.

/ Lillanilla.              same stop over and over..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback