Skräck = H e m s k t !

Hallåja.

Sådär, nu var äntligen Halloween över.. och ingen är nog mer glad än jag :D
För vi kan ju bara konstatera att Skräck =  H e m s k t ! usch och tvi.

Men iallafall, denna helgen har varit den bästa.. på väldigt länge! :D

I fredag kom somsagt Jennifer&Paula hit, så hade vi lite updatesamtal..
Om allt och alla..(?) Haha, jätteskoj :D

Vid 11 tiden kom även Johanna&Sofia hit, så fixade vi till oss snabbt sen stack vi.
In till Malmö och hämtade ut pengar osv, sen vidare till Slagt.

När vi kom dit fick plötligt johanna&sofia ett ryck och stack till Buddha istället.. haha! :)

Sen mötte vi även upp caroline&jenny utanför Slagt, därefter gick vi in.
Dock så kom inte caroline och jenny in tyvärr.. jättetråkigt! =/

jag, jennifer och paula gick in själva och röjjde.. ;)
& under hela kvällens gång stötte man på fler och fler hela tiden som man kände! :D

Träffade b.la gamla killkompis som man gått i samma klass med sen 1a klass..
Och dom var lika galna som alltid, men det var så jäkla härligt att få träffa dem igen! :D

Sen träffa jag även Sara&Milla efter deras föreställning.. tjejer, gud vad jag saknat er! ♥

& kort därefter dök grabbarna upp, längesen jag såg dom nu.. så även det var roligt! :D

Somsagt, hela kvällen & natten var helt perfekt.. bästa på länge, klockrent!

Sen vid 2 tiden (?) ringer Sofia mig och säger att hon och johanna var påväg till Slagt.
WEHO tänkte vi :D För då hade även Paula åkt hem med pojkvännen.

jag&jennifer gick ut och mötte dem, sen levde vi loppan hela natten.. :D  

Vid halv 5 kände vi dock att våra fötter och krafter hade fått nog, så då åkte vi hemåt.
Johanna var duktig och var chaffis för kvällen.. tack snäck!

Så först åkte vi till Svedala och lämnade av jennifer..
Sedan vidare till Oxie där samtliga skulle sova.. Dvs jag, johanna och sofia då :D

Och när jag kom hem så ringde Dennis mig som jag även träffade på Slagt.. :)
Sen plötsligt så skulle han sova här? Men jaha.. jaja. Så då fick han väl göra det..
Efter 6 nästan 7 års vänskap så får man ju dela med sig av sitt hus :D Snäll som man är!

& igår, vaknade jag upp av väärldens baksmälla kändes det som.. fyyfan!
Dennis stack hem, sen körde jag&mamma in till  Malmö.
Och vidare till Nöjesteatern och skulle försöka ordna biljetter till Malmö Arena.
Vilket gick skepp åt pipan.. då det visade sig att Nöjesteatern öppnade kl 11, och vi va där halv 10.
Hum.. ja, mindre lyckat.

Så jag satt via mobilen istället och försökte få tag i biljetter istället, som även gick skepp åt pipan.
Sur som attan var jag, så jag&mamma åkte tillbaka till Nöjesteatern halv 11..
För möjligheten fanns ju att dom kaaanske hade några biljetter precis när dom skulle öppna.. MEN ICKE.
Då visade det sig att 12500 biljetter till Malmö Redhawks - Leksand 12 November i Malmö Arena tagit slut på 13 min!!
Förstår ni,12500 biljetter.. tog slut på MINDRE än en kvart!! Det är helt sjukt enligt mig, faktiskt.

Så det var bara att åka hem igen.. tråkigt men sant.
Kan väl säga att jag var mer eller mindre knäckt..
En match som man sett fram emot så länge, så kan man helt plötsligt inte se den, nej usch&tvi!

Så jag fick pratat med Jacob och sådär & som TUR var så kunde han ordna 2 biljetter åt mig&carro.
Guld värd eller vad!? Tack tack och åter Tack :)

Så nu är det ordnat, och det känns skönt som fan!
Nu längtar man bara.

Och nu när vi ändå snackar hockey så vann ju faktiskt MIF över Leksand borta i Fredags..
Matchen jag snackade om att jag satt och såg på tv. Helt jävla underbart!
Nu jävlar i det börjar saker och ting hända.. hoppas nu det håller i sig också.

Och som jag lovade, blev det en jääävla fylla i fredags.. var ju tvungen att fira liksom ;)
Sen att Robbe stod och sjöng en del MIFramsor inne på Slagt är ju en annan sak.. Haha, nörd! :)

Men iaf, igår under dagen tog jag det bara lugnt.. eftersom man bara sovit 1 timme natten till igår passade jag på att ta mig en liten powernap under dagen.. för den hade jag förtjänat, det ska gud veta! :D

Så jag vaknade upp vid 3 tiden.. sen nörda jag bara vid datorn.
Fixade lite käk och så, sen duschade jag och fixade mig och stack hem till Martin.

Kollade på lite fotboll och så när jag kom dit.. Liverfoolsen förlora, ajajaj.. bull läge ;)
Sen skulle vi tvunget se på skräckfilmer för " det är faktiskt halloween.. "
Men, jag kunde inte göra annat än ge med mig.. såklart.. Haha :)

& idag vaknade vi vid halv 10 tiden, sjukt död var jag.. med tanke på att jag inte kunde somna igår tack vare dessa jävla skräckfilmer Martin tvinga på mig..haha! :D

Sen vid 12 eller nått, körde Martin mig hem.. Taaack! :)

Och resten av dagen har jag faktiskt inte gjort ett smack..
Skulle ientligen ha följt med mamma&pappa till lödde innan på kalasfirande igen..
Men min ork fanns faktiskt inte där.. långt ifrån faktiskt! 

Så jag har alltså legat i sängen i princip hela dagen.. haha, ja jag är lat.. jag vet!
Men om man har festat fredag,lördag,måndag,onsdag och fredag under 1 vecka; SÅ ÄR MAN TRÖTT!!
Men det har heeelt klart varit värt det :D

& nu sitter jag här och väntar på att filmen jag laddar ner ska bli klar :)
Får väl se lite vänner först I guess.

Mja, detta blev minst sagt ett långt inlägg.. enjoy säger jag! ^^

/ Lillanilla.   never search for the answers for those questions you are afraid to ask..


Ja eftersom det var ett tag sen jag la in en outfitbild.. så får denna duga; fredagskvällens!

Kommentarer
Postat av: " han där ;) "

Nilla e het het,)

2008-11-02 @ 21:42:24
Postat av: Anonym

2008-11-02 @ 21:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback