Malmö Arena, igen.

Heej.

Igår gjorde jag inte för mycket under dagen.. tog det mest lugnt.
Sen vid 5 tiden stack jag hem till Caroline.. där det blev käk och vin.. ;)

Vid halv 7 tiden stack vi vidare mot Malmö Arena, igen..
Och denna gången för att se på hockey.. Redhawks vs Leksand.
Riktigt maffigt.. verkligen en upplevelse.. sjukt fett!
Och det hela slutade med vinst, såklart! Riktigt gött.

Efter matchen stack jag&caroline vidare till Lillatorg, där det blev lite drickade och så. :)

Och vid halv 11 stack jag, vidare till Svedala.. och hem till Dennis :)
Sen däcka jag där och så också, hihi.

Sen körde Dennis mig hem imorse innan han stack till jobb, thanks sweetie ♥

Och jag kan säga att jag däcka dirr när jag kom innanför dörren.. typ. haha :D
Och det var riktigt naajz.

Sen i eftermiddags följde jag med Rasmus, ( min systerson ) till tandläkarn.
Och efteråt tog jag det bara lugnt.. fram tills det var dags för träning.

Och träningen var hemsk idag, så kan vi säga.. haha, fyfan.
Men, tur att jag har chawis&anne iaf. ♥

Sen ikväll har jag faktiskt inte gjort så mycket.. hade updatesamtal med Sofia innan :) Hihi.

Men nu ska jag faktiskt slänga mig i sängen, vilket jag redan borde gjort.. menmen, nattinatt.

/ Lillanilla.             äntligen är livet på topp igen, underbaart! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback