Lördagnatt.

HALLÅJA.


Nu är klockan strax över två på en Lördagnatt.

Jag tänkte faktiskt berätta om min helg här och nu.. haha.
Iallafall det som hunnit hända.

Igår, ( fredag. ) jobbade jag, halv 8 - 16.
Chillchill dag, mycket skrik och stim.. men det var trots allt fredag.. så man får ta sånt då!

Efter jobb stack jag&matilda ( en arbetskollega ) upp till stan.. där det blev en massa shopp! :D
Helt underbart.. som ni säkert förstår.

jag handlade mina underbara klackisar på biano, en jacka och en tröja :)

Sedan kom även Sandra och mötte upp oss :)
Så gick vi lite rundor och sådär.

Sen blev klockan halv 7 och DÅ blev det genast stress hem SATAN 90 då vi skulle vara hemma hos jennifer kl 8.
MENJA.

Hem, duschade och packade allt jag skulle ha med mig till jennifer, sen körde jag&johanna in till malmö och hämtade upp matilda. :)

Sen stack vi vidare till Svedala och mötte upp jennifer, sofia, paula och sandra.

Blev hämtemat.. planka närmare bestämt.. och den satt som den skulle!
Stack hem till Jennifer allihopa och käkade och mös till ordentligt!
Vilken början av en helt perfekt kväll.. verkligen! Kunde inte blitt bättre! :)
Thaanks grils! ♥

Sen började den tunda uppladdningen inför kvällens gång.. och somsagt, de kunde inte inte blitt bättre :)

Bilfärden in till Malmö var hemsk.. haha.. då jag&sofia fick ligga i bagaget :( iish!
Min nacke var mer eller mindre sabbad efteråt.. haha, men vad gör man inte för sina vänner? :D

Väl inne på Slagt vid halv 1 eller nått.. inte så mycket ös just då.. men det blev det sen ;)
När vi hade kommit i form och sådär.. haha :D

Stötte på alla möjliga folk där inne.. allt från gamla barndomskompisar - grabbarna :)
Somsagt, kvällen kunde inte blivit bättre :)

När vi stack hemåt vet jag dock inte vad klockan var.. lanade iaf hemma hos Dennis :)
Skönt att somna i dina armar baby.

Sen idag, väckte Ralle oss kl 8.. då vi somnade runt halv 5..
Och jag var ju inte glad direkt när han väckte oss.. jävla unge! :(

Sen blev det laagom mycket flum och sådär.. sen gick ralle&dennis en runda, vilket jag inte orkade :D

Så jag slappe kvar hemma hos Dennis.. skönt :)
Sen stack jag hem vid 12 tiden.

Har även jobbat lite idag, ellerja.. med mitt andra jobb iaf.. haha.
Dvs barnpassning :) 15-19.

Sen kom Jennifer hem till mig, så mös vi och sådär.
Laddade ner Idolasnitt ifrån i fredags som vi kollade på.. OCH YEESSSS, äntligen åkte johan ut!!!
Ni kan tro att vi firade det i fredags.. haha :D

Sen efter en stund kom jimmy&micke förbi och sa hej :)
Mycket kul och se er igen..faktiskt. :)

Och nu, sitter jag hemma hos Dennis.. kom nyss hit :)
Han gick nyss ut en runda med sin kompis som behövde gå av sig spriten.. verkade det som (?) Haha.
Men han kommer väl snart tillbaka antar jag :)

Mja, detta var väl min helg.. mer eller mindre :D Haha.
Imorgon, blirre myspys med Dennis under dagen och sådär, sen ska jag&jennifer iväg och kollade när dennis o hans företag ska lira hockey!
Lär bli så jääävla ball, fyfan :D Kameran är laddad, beliiiive me! ;)

Menmen, nu ska jag faktiskt stänga ner datan och sådär.
Ha en trevlig natt.

/ Lillanilla.         hatar att vara förkyld... :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback