Kung Zlatan.

Hallåja.

Idag har jag kännt mig ovanligt off.. har ingen aning om varför dock.

Haft lite sovproblem nu ett tag.. vilket är jättejobbigt.
Jag är jättetrött när jag sitter framför tvn eller datan osv..
Men sen när jag ska lägga mig i sängen blir jag genast pigg.. (?)
Någon som har något förslag till mig?

Nu ikväll har jag iallafall kollat på Fotbollsgalan..
Mitt mål att stå där och få ta emot ett pris en vacker dag...... hahah.
Äh, drömma kan man väl få göra? :)

Hur som helst, så fick Kung Zlatan ta emot guldbollen.. i år igen.. Med all rätt!
Vilken kung han är, som fotbollspelare och även som person! :D

Nu sitter jag bara här, har precis pratat klart med Caroline i telefon..
Min pingla, världens bästa! I love you long time honey! ♥

Imorgon då.. ska jobba, imorgonvkäll iallafall.. fram tills 9.
Sen kommer Dennis och hämtar mig så ska vi hem till mig och se film eller nått :)

Men nu ska jag faktiskt se lite Vänner.. vem älskar inte den serien liksom!?
Nattinatti alla bloggnördar som är nördar nog till och läsa min blogg.. haha!

/ Lillanilla.        Gilla läget..... ;)


Kommentarer
Postat av: TESS

jasså du.... du ska jobba.... hade du inte slutat med det....haha o vad hände med träningen....

2008-11-17 @ 23:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback