Jobb & Barnvakt.

Tjolahejsan.

Idag, gick jag upp halv 7.. laagom död kan jag meddela. =/
Speciellt när man inte kunde somna förrens typ 1.. iish!

Stack iaf vidare till jobb, började halv 8.. och slutade 4.
Dagen gick otroligt snabbt, vilket var skönt.. :)

Efter jobb, kom mamma&linus och hämtade mig.. sen körde vi hem.
Jag hoppade in i duschen, sedan gick jag in till syrran för att vara barnvakt.
Där jag fortfarande befinner mig.

Senare ikväll, vid 8 eller något.. kommer dennis hit, så ska vi se film och bara mysa. :)

Nu, har jag precis käkat middag tillsammans med mina underbara systerbarn.
Så nu ska jag faktiskt gå in o lägga mig i soffan tillsammans med dem och se på film, haha.

Ha en underbar torsdag, ciao!

/ Lillanilla.              this is the way I wanna live..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback