Helg, underbara helg.

Hej.

Idag är det Fredag, och det betyder HELG!! :D Wiho!

Jobbat idag, började 9 och slutade 5.
Dagen var faktiskt dryg, snö och åter snö.. iish! :(

Men iaf, igårkväll kom Dennis hit vid 8 tiden.. då såg vi filmer och mös. :)
Jättemys.. mysigast var nog att somna i dina armar, som vanligt numera.. hihi.
Can't wait for tonight. ♥

Just nu sitter jag iallafall här och nördar mig, ska strax hoppa in i duschen och sådär.
För snart kommer Jennifer hit, och då ska vi mysa till det ordentligt ikväll. ♥

Sen ska jag åka och ta hand om alkisdennis som är ute och ränner ;) hehe!

Annars så leker livet just nu.. jobb, vänner, party och massa mys.. kan inte bli bättre! :)
Ellerja, hockeyn hade ju kunnat gå bra.. menja.. man ska inte förvänta sig för mycket.. iish!

Menmen, nu måste jag nog rappa på här om jag ska hinna bli klar tills jennifer kommer. :)
Ha en trevlig fredagkväll alla bloggisar

/ Lillanilla.  there will come a time in you life when you realise who you realy care about... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback