Fixa och Dona.

Tjallå!

Idag vaknade jag först vid halv 8 eller nått, utav att Dennis ringer och väcker mig..
Borde vara förbjudet, men icke! Haha.

Sen när vi pratat klart var jag inte alls sömnig mer.. så jag åt frulle och sådär.
Sen gick jag dock och la mig igen, och lyckades somna.

Vd 11 vaknar jag av telefonen.. igen. Och vem ringer om inte Dennis igen.. haha :)

Efter vi lagt på gick jag upp och snackade med Pappa.. fixade lite på hans dator och sådär.

Sen tog jag tag i mig själv och gick ut och sprang en runda.. duktig som man är.
Sen har jag rensat garderoben lite inför vintern.. sa jag att jag var duktig? :D hehe.

Och nu sitter jag här och väntar på att Mamma ska komma hem så vi kan äta :)

Ikväll blir det bara chill här hemma, skönt ska det bli.
Skulle ta mig till stadion och hjälpa folket med lite tifofix, men jag har inga krafter.. haha, flåt.. :)

Nu kilar jag, kanske uppdaterar sen om det hänt nått kul. ^^

/ Lillanilla.            underbara dagar som dessa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback