Bakisdag.

Tjena.

Mja, igår slutade det dock med utgång.. haha, som vanligt ^^

Började med att Jennifer kom hit, så kollade vi på Idol och mös osv :)
Kevin Borg - finaste rösten!

Sen efter ett övertalande av Caroline bestämde vi oss för att joina henne & sara på utgång! :D

Efter en stund kom även Sandra hit, dock var hon inte så pepp på utgång. :( Tråååkigt.

Men det blev lite fix och sådär, och Idoltittade.. och YES!! Lars åkte äääntligen ut, så jävla najz!
Nu ska bara fjortisjohan också åka så blirre perfa!

Vid halv 1, mötte vi upp sara&caroline vid crown där vi sedan gick in :)
Mötte även upp richard&jimmie i kön.. dock var dom påväg ut (?) haha.

Men vi gick iaf in och där blev det röjj, till en helt okej nivå.
Crown är ju inte det bästa, men det duger. Men i fortsättningen blirre Slagt för heeela högen!

Så vid 3 stack jag, caroline och sara till Bk och käkade.. mums :D

Sen tog jag bussen hem vid 4 tiden.. och däcka snabbt när jag kom hem.

& idag har det varit en riktig Bakisdag.
Såna tycker vi inte om... men what to do..

Varit inne hos syster och kollat på gamla filmer osv när vi var små och sådär.
Sen nu ikväll kom först Micke hit, så snackade vi lite och så.. sen kom även Sandra hit och såg vi film.

& nu har jag precis pratat klart med alkisarna i telefon ;)
först dennis.. sen ralle.. sen strinnö :D haha. craaazy people.

Nu ska jag dock bege mig till sängs, ska fira pappa och sådär imorrn.

Godnatt gott folk.

/ Lillanilla.             life is what you make it...


Också en bild på mig&paula från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback