Äventyrligdag.

Halloj!

Mja, dagen började ju med att jag åkte till Jennifer och chillade litta.
Sen körde vi mot Skurup/Skivarp där hon skulle göra sin tatto. :)

Fick dock sitta o vänta in tiden där för vissa för som rallykalle på vägarna.. haha :D

Sen gjorde Jennifer sin tatto somsagt, och den blev sjukt fin!
Varför är jag för feg för att våga göra en? Ibland blir man bara lack på sig själv, haha!

Efter hon var klar, så körde vi tillbaka till Svedala och käkade på donkis!
Alltid uppskattat, haha.. eller vad säger du shullan?

Och efter vi hade ätit stack vi hem till Jennifer igen..
Och då blev det lite pluggade för Jennifers del och så ^^
Sen spelade vi spel, haha.. nördar som vi är!
Sen kom även Sandra och gjorde oss sällskap. :)

När vi kom underfund med att leken vi spelade typ var sugig ( jag förlora. =/ )
så slutade vi spela :D haha! Och kollade igenom gamla bilder och sådär istället..
vilka lamm vi har varit.. haha! ;) grr!

Vid halv 9 tiden åt vi lite glass och sådär med jennifers pappa :) riktigt gott!
Biffar som vi är, haha!

Sen efteråt så körde Jennifer mig till Dennis, så såg jag Desperate Housewiwes tillsammans.
Och sen chillade vi bara typ. :)
Sen körde Dennis mig hem vid 11 tiden, och nu är jag preciiis hemkommen.

Skulle ha myskväll med Sofia ikväll ientligen, men hon blev lite sjukis.. :( iish!
Men det får vi ta igen någon annan dag snäckan! :)

Nu, ska jag iaf ner och borsta tänderna och sen lägga mig i sängen och se Vänner.

Godnatt allihopa!

/ Lillanilla.           jag har väärldens finaste vänner!  ♥


Kommentarer
Postat av: Nina

nilla, det heter egentligen :P

Postat av: Pernilla

ja men jag veeet.. :D

2008-11-13 @ 07:38:34
URL: http://lillanillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback