Underbara helg..

Heellu!

Sådär, nu var även denna helgen snart slut..
Men vilken helg det varit, bästa på länge! :)

I fredags, begav jag mig in till stan vid 1 tiden..
Mötte upp älskling, sen stack vi och käka.

Och sedan gick vi hem till honom..
Fin promenad i ett underbart väder! :)

& sen tog vi det mest lugnt..
sen blev det fixfix inför kvällen. :)

Lite senare in på kvällen kom även Johan, Micke och Jonas..
Och gjorde oss sällskap, sen blev det förfest hemma hos Jimmy då :)

Hur trevligt som helst, faktiskt.
Vissa hade ju mer trevligt än andra... menmen!

Vid 11 tiden begav vi oss vidare till Lillatorg.
Där vi tog oss vars en drink och sedan begav vi oss till Slagt.

Blev en lyckad kväll där inne.. träffade gamla barndomsvänner, hur kul som helst! :D
Firade även vår lilla Micke som fyllde 20 år igår ( lördag. ) :) Grattis igen gubben! ?

Vid halv 4 hade vi fått nog.. och speciellt mitt sår på foten! :(
Vet inte vad som händer med den, på matchen i Söndags så lyckades jag skada den.
Eller ja, en tjej lyckades stampa mig därså nu är den helt&hållet fuckad!
Får se hur det blir med träningen i veckan. =/ usch! Gör jätteont iallafall.

& igår, ( lördag. )
vaknade vi vid 10 tiden, sen blev det massa mys med älskling, underbart! :)
sen hoppa vi in i duschen och gjorde oss iordning typ.

Sjöng en massa singstar & spelade fifa och lite sånt under dagen.. :)
Sen vid 4 tiden åkte jag iväg till Mobilia med älsklings lillasyster och nya " svärmor "
Det var mysigt! :) Hehe. Sen handlade vi massa gott inför kvällen också.

När vi kom hem stack vi ut och spelade fotboll..
jag, älskling ( jimmy, för er tröga ungar. ), hans småsyskon och johan! :)
haha, svettigt värre.. men roligt var det! :D

Och sen vid 8 tiden åkte Johan hem..
Och sen blev det bara en massa mys med älskling & hans familj.
Kollade på Erucovision song contest, och vilken jävla flopp!
Dom bra länderna, kom inte alls långt.. förutom Grekland!
Deras låt var ruggigt bra och kom 3a (?) eller nått..
Men iaf, Sverige var ruggigt bra igår och förtjäna mycket mer än
att komma på 18de plats.. helt sjukt! Nej, är sjukt less på tävlingen! =/

Sen när det var klart så somnade jag direkt i älsklings säng..
I hans armar, självklart. Finns ingen bättre känsla, fybubblan! ?

& idag vaknade vi vid 11 tiden.. riktigt sega.
Men det får man vara ibland :D

Sen tog vi det bara lugnt hela dagen.. :)
Och sen kom Micke och hämtade oss vid halv 3 eller nått.
Släppte av mig här hemma, sen körde dom vidare till Johan :)

Och sen nu ikväll har jag firat Mamma med god middag och enormt god fika precis. :)
Glad Mors dag, eller vad man säger.. :P Jag älskar dig, min lilla Mamma. ?

Resten av kvällen ska jag bara tillbringa med min familj..
Kanske se någon bra film eller något i den stilen :) Får se helt enkelt!

Annars i veckan, blir det lite allt möjligt..
Jobb, shopping, studentpresenterna ska fixas och lite sånt! :)

Men nu, ska jag iaf gå nere där nere igen!

Ta hand om er där ute!

/ Lillanilla.                     bilder kommer här nedan från helgen ^^

 Idag, en riktigt mysbild på mig och min älskling!
    « födelsedagsgrisen ju! :D
 också en bild på mig och jimmys söta lillasyster Rebecca :)

Kommentarer
Postat av: älskling

tack för denna underbara helg sötnos! du är så jävla underbar jag är så sjukt jävla kär i dig. det blir jag mer och mer för varje dag som går :$ . det finns inget bättre än att få vara i din närhet . och du gör mig så jävla lycklig.just nu känner jag mig som den lyckligaste killen i hela fucking världen ! :$ vi hör ihop. det är bara så . det har jag verkligen insett nu.varit utan dig några timmar nu . och saknar dig redan . ih.. du är så underbar älskling . och bäst av allt du är MIN! . Jimmy (L) Pernilla

2008-05-25 @ 22:51:49
Postat av: Rebecca ( jimmys lillasyster) =D

haha fin bild på mig ^^ ( NOT )
denna helgen var sjukt rolig & bäst hihi ! :D
puss

2008-05-27 @ 15:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback