Tisdag.

Hejhopp!

Idag, vaknade jag vid 11 tiden.. gitt!

Duschade och gjorde mig iordning, sen vid 1 tog jag bussen in till stan.
Hade dock en väldigt bra sysselsättning under bussfärden..
Telefonsamtal med Nina, min pärla! ♥

Stack jag fick mina naglar vidgjorda, skitfina blidde dom! :)

Sen stack jag upp mot stan och hittade outfit till Jacobs student! :)
hett!

Efter det åkte jag hem, käkade osv.
Sen körde Pappa mig till träningen.

& nu har jag precis duschat och käkat typ.
Ska slänga mig i sängen och kolla DH alldeles strax! :D

Kände bara att jag fick skriva lite innan, liksooom!

Imorgon, ska jag umgås med min Jimmy hela dagen..
Han är en rejäl underbaring dendär mistern alltså.. hihi! ♥

Aja, nu beger jag mig !

/ Lillanilla.             jävla förkyldning.. :( usch&pi!

image389

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback