Pannlugg.

Tjo bre!

Idag vaknade jag vid 11 tiden.. riktigt segt!

Gick upp och käkade frulle, eller tidig lunch ^^

Sen under resten av dagen har jag bara städat rummet typ, duutti! :)

& ikväll tränat, gick jättebra :) ooont i armarna nu bara, menmen.
söta lilla Benjamin var också på träningen idag..
han e typ 4 bast och SVINsöt.. haha :D

Vid 9 tiden kom Sandra hit, :)
Så klippte hon mig.. pannlugg igen, naajs!
Tack så mycket gummsi, du är bästbästbäst. ♥

& nu sitter vi bara här, jag sitter i Sandras knä.. ;) grr.

Imorgon, blir det stan med Sandra, myspys.
Sen möta upp älskling! :$

& utgång imorgon.. greeeat!

Men nu, blir det pys!

/ Lillanilla.            jimmy älskling svensson, du är den finaste som finns!

image392

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback