Måndag & Barnpassning.

Hejsan.

Idag är det Måndag och ny vecka alltså..

Har inte gjort allt för mycket idag, med tanke på värdet! :(
Så himla tråkigt..

Har därimot sen klockan 5 ieftermiddags varit barnvakt.
Åt mina underbara systerbarn som jag älskar otroligt mycket!

Sitter fortfarande här hemmma, har precis lagt barnen :)
Och ska snart börja se fotbollen.. kom igen Sverige!!

Så för en stund sen överaskade Jimmy mig med att han ska komma hit..
Hans underbara mamma ställde upp att köra honom till mig såhär sent.
Hur snäll är man då på en skala 1-10? Sådär 13 va!? :) Hihi.
Glad blev jag iallafall.. Så nu sitter jag här och väntar på att min babe ska komma :)

Sen blir det bara mys ikväll :)
Fotboll och sen SKA vi se en bra film ikväll..
Har jag bestämt.. ^^ What's love got to do wth it.. heter den.
Filmen om Tina Turner.. den är ruggigt bra, verkligen en film som måste ses!

I veckan händer det en jäkla massor..
Imorgon, stan med baby! :) sen barnpassning imorgonkväll..
Med sällskap av ingen annan än Caroline Årzén! Världens bästa kompis. ♥
Onsdag, Jobb hela dagen.
Torsdag, träning.
Fredag, vinkväll och mat med Jennifer, min snäckelina! ♥

Men nu, ska jag dra mig till soffan för att se fotbollen :)

Ha en trevlig regnmåndag! ^^

/ Lillanilla.                      jag har menat vartenda ord, tvivla aldrig!

image399

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback