Kass..

Tjo! :)

Jahaja, nu när man varit ickesocial på ett tag har jag fått höra att jag skulle va kass..
Av mitt lilla lamm.. Sååå, nu blirre andra bullar.. Get ready! ;)

Alltså.. I tordags, åkte jag in till stan.. & fixade lite inför kvällen :)
Sen kom Sandra till mig, efter en cpdryg bussresa fick jag höra? :P haha!


Men iaf, så gorde jag vid mig osv.. & Sandra gjorde mitt hår, taack baby!
Du kommer bli min framtida frisör när du e fördigutbildad, fast de vet du redan ;)

Sen vid halv 7 tiden kom Johan hit och hämtade upp mig :)
Sen körde vi hem till Jimmy, där förfesten skulle hållas!

& dit kom sedan Micke, Mati & Paula. :)

Förfesten var lyckad, riktigt! :D

Vid 11 tiden kom vår taxi och vi stack in mot stan..
Hämtade ut pengar, för vissa personer vet inte vad planering är.. ;)

Sen vidare mot Slagt, Minstry of Sound.
Där det var fuuullt med folk i kön, men de gick ändå sjukt snabbt.

Väl inne, så träffade man en JÄVLA massa man kände.. riktigt kul! :D
Fyfan! Tappade dock bort grabbarna hela tiden, för jag&paula va inne och röjjde ;)

Men det e sånt man får ta.. hihi ;)

Vid halv 4 tiden, hade mina fötter fått nog..
Jävla klackar alltså, iisch! :P

Så jag satte mgi i taxin och åkte hem..
Tillbringade den kommande timmen där via telefon..
Med världens sötaste.. oh! ♥

& sen vaknade jag upp dagen efter, med det största leendet på läpparna :) Hihi.
& sen åkte jag in mot stan & mötte upp Jennifer.
Gick lite rundor, shoppade.. såklart ;) Fina saker!
Sen käkade vi osv.

& sen åkte vi hem till mig.. chillad e& testade dom nya kläderna.. ;) grr, hett!
Sen gick vi ut en runda i mitt " fina " lilla oxie.. haha! :D
Hyrde film och så, som vi sedan såg när Sandra kom hit.
Riktigt sjuk film dock, haha! :D

Vid 1 tiden stack tjejerna hem och då var jag = DÖD.
Så jag däcka på 2 röda. ^^

Vaknade kl 8 dagen efter.. gjorde vid mig & så.
Sen körde Mamma mig till samlingen.. skulle spela match ju :)

Gick väl inte så bra, men det kommer.. :D

Efter matchen, åkte jag hem.. käkade & duschade.
Sen tog jag en powernap :D

Sen vakna jag vid 4 tiden.. sen gjorde jag mig iordning osv.
& sen kom Glenn och hämtade mig och körde mig till Sandra..
Thanks Babe! :)

& Jennifer, som är snabbast i världen ;) var redan hos Sandra när jag kom dit.
Sen diskuterade vi vad vi skulle grilla osv.. kom fram till; KORV MED BRÖD! ♥

Så Jennifer körde och handla! :D

Sen försökte vi tillaga maten.. vilket blev men ickejackpott! hahaha!
Kommer bilder där nere sen ^^ hahaha!

Sen kom även Sandra #2 och gjorde oss sällskap :)
Käkade våran mat.. haha, och sedan börja vi ta fram vinet.
Underbart gott vin btw! :D Hihi.

Sen spelade vi charader.. haha, riktigt kul.
Jennifer aka stekarN är numera satsarN.. hahaha :D
Jävla snuttegull alltså! ?

Sen kom även Coffe & hans två vänner förbi en stund..
Trevligt :)

& vid 1 tiden tog jag bussen hem.. övertrött :D
Däckade på 2 röda när jag kom hem ska jag säga ^^

& idaaag, vaknade jag vid 11 tiden, upp & fixade mig.
Sen tog jag tåget och åkte in till stan och träffade min bästa Caroline. ♥

Sen gick vi upp till Lillatorg och satte oss där.
Beställde pannkako&kaffe.. som vra underbart gott! :D

Att tillbringa en sånhär dag med den finaste personen i världen, klår INGET!
Gud alltså! :) Jag älskar dig verkligen Caroline, du är bäääst!

Efter vi fikat, gick vi en snabbis inom hansa.. och kollade lite :)
Sen tog jag bussen hemåt.

& nu sen jag kom hem har jag typ ätit med mamma&pappa bara..

Ikväll får vi se om det händer nått.. blir nog söndagsmys med Sandra. ♥

Annars i veckan, blir det träning och sådant! :)

Nu kommer lite pic's!

Take care!

/ Lillanilla.             ÄNTLIGEN! :)

 Lillanillas outfit inför valborg 2008..
   grillmys :)
 & dessa tre enormt heta fossingarna drar till Magaluf 5 Juli! :D


Kommentarer
Postat av: Pasta

Men fräscha korvar! :P

Postat av: Pernilla

hahaha, klart.. jag e grillmästare ;)

2008-05-05 @ 00:20:32
URL: http://lillanillas.blogg.se
Postat av: Pernilla

korv korv korv, grilla korv korv korv, in med korven ut med korven yeaaaaaaah

2008-05-06 @ 20:13:25
URL: http://lillanillas.blogg.se
Postat av: Pernilla

Hahaha, men jävla tönt Micke o gå in o skriva en kommentar på MITT namn... nöööörd! :P

2008-05-07 @ 11:01:31
URL: http://lillanillas.blogg.se
Postat av: hallo

korv korv korv

2008-05-10 @ 00:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback